مایکروسافت

مایکروسافت ممکن است استودیو جدید خود را درE3 2021 رونمایی کند

طبق اعلام جیز کوردن، خبرنگار حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، مایکروسافت ممکن است در جریان رویداد E3 2021 از استودیو جدید خود رونمایی کند.

مایکروسافت در حال حاضر تعدادی استودیو در زیر مجموعه‌ی استودیوی Xbox Game Studios خود دارد و این اواخر نشان داده است که علاقه‌ی زیادی به افزایش تعداد آن‌ها دارد. آن‌ها به‌تازگی در این زمینه زینمکس، شرکت مادر بتسدا را خریداری کردند، حال حتی با این خرید بزرگ این شرکت هنوز به دنبال خرید استودیو‌های دیگر است. مدیر ایکس‌باکس، فیل اسپنسر، در اواخر سال 2020 گفته بود که مایکروسافت «هنوز به دنبال خرید استودیوهای دیگر است» و این احتمال وجود دارد که یکی دیگر از آن‌ها بزودی رونمایی شود. حال در جدیدترین اخبار جیز کوردن، خبرنگار حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که مایکروسافت قصد دارد در جریان رویداد E3 2021 از استودیو جدید خود رونمایی کند.

ساعاتی پیش کاربری در شبکه اجتماعی توییتر، تصویری از گفت‌وگویی را متشر کرد که در آن جیز کوردن، خبرنگار حوزه صنعت بازی‌های ویدیویی، ادعا کرده است که مایکروسافت استودیوی جدیدی را خریداری کرده است. اگرچه جیز کوردن می‌گوید که این لزوماً به این معنی نیست که استودیوی خریداری شده صرفا یک شرکت بزرگی باشد. اما اعلام شده است که ممکن است مایکروسافت استودیو جدید خود را درE3 2021 رونمایی کند.

مایکروسافت

البته مایکروسافت طی چند سال گذشته سابقه اعلام برخی از خریدهای مهم خود را در رویدادها (از جمله E3) را داشته است، بنابراین امکان آن وجود دارد که در E3 2021 شاهد رونمایی آن باشیم. حتی در این صورت، البته تا زمانی که اعلامیه‌ی رسمی از سوی خود مایکروسافت منتشر نشود، این خبر باید را جزو شایعات بدانیم. پس باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا فیل اسپنسر و مایکروسافت باز هم قرار است دنیای بازی‌های ویدیویی را با یک خبر غیرقابل پیش‌بینی تکان دهد یا خیر؟

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا