GTA V

بازی GTA V از سرویس ایکس‌باکس گیم پس حذف خواهد شد

به نظر می‌رسد، GTA V، بازی فوق‌العاده محبوب راک‌استار گیمز، پس از حضوری کوتاه در سرویس ایکس‌باکس گیم پس، آن را ترک خواهد کرد.

اخیراً ایکس‌باکس با اضافه کردن بازی‌های بزرگ به سرویس گیم پس قصد دارد تا رقابت را برای پلی‌استیشن سخت و سخت‌تر کند. یکی از بازی‌ها بزرگی که همین اواخر به این سرویس اضافه شد GTA V، یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای صنعت گیم بود. اما به نظر می‌رسد که این بازی با گذشت فقط سه ماه از ورودش به Xbox Game Pass قرار است آن را ترک کند. اگرچه هنوز نه مایکروسافت و نه تیم سازنده به‌صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده‌اند، اما ساعاتی پیش وب‌سایت PureXbox ادعا کرد بازی GTA 5 در آستانه حذف از این سرویس قرار گرفته که با وجود حضور کوتاه خود در این سرویس واقعاً تعجب‌آور است.

با مقایسه‌ی مدت زمان حضور ساخته استودیوی راک‌استار با سایر آثار موجود در ایکس‌باکس گیم پس در میابیم راکستار بازی‌های خود را زمان بسیار کمتری نسبت به سایرین روی این سرویس قرار می‌دهد. پیش از این شاهد حضور کوتاه بازی Red Dead Redemption 2 روی ایکس‌باکس گیم پس نیز بودیم. حال طبق ادعای صورت گرفته GTA V در اوایل ماه میلادی آینده این سرویس را ترک خواهد کرد. بنابراین هوادارانی که قصد تجربه‌ GTA V را روی سرویس Xbox Game Pass دارند باید هم‌اکنون از فرصت باقی‌مانده نهایت استفاده را بکنند.

باتوجه به اینکه نسخه نسل نهمی بازی Grand Theft Auto 5 نیز در دست ساخت قرار دارد، به‌نظر می‌رسد استودیوی راک‌استار جهت جلوگیری از لطمه به میزان فروش بازی تصمیم به چنین اقدامی گرفته است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا راک‌استار در این رابطه اظهار نظر خواهد کرد یا این بازی خیلی بی‌سروصدا از سرویس گیم پس حذف خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا