بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6 احتمالاً در سال 2022 رونمایی خواهد شد

به‌تازگی،‌ استودیو بازی‌سازی کپکام اعلام کرد که از بازی Street Fighter 6 در سال 2022 رونمایی می‌کند؛ اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است.

کپکام دیروز در آخرین آپدیتی که برای بازی Street Fighter 5 منتشر کرد، اعلام کرده است (ویدیویی در ابتدا برای کاربران به نمایش درآمد) که نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی استریت فایتر که احتمالا Street Fighter 6 نام دارد، در تاریخ نامشخصی از سال 2022 معرفی خواهد شد. در پایان این ویدیو کپکام اظهار داشت که «بعدا اخبار بیشتری را راجع‌به آینده‌ی مجموعه‌ی Street Fighter به اشتراک خواهد گذاشت.»

اگر به شایعاتی که حول محور این بازی قرار دارد، توجه کنیم، عنوان بعدی Street Fighter مدتی است که در حال توسعه بوده، در حالی که کپکام همچنان از Street Fighter 5 با انتشار آپدیت‌های فصلی، محتوا و کارکترهای جدید در DLCهای متعدد پشتیبانی می‌کند. آخرین کاراکتر Street Fighter 5 نیز Luke است که تا چند روز دیگر و در تاریخ 29 نوامبر (8 آذر) به جمع مبارزهای این بازی می‌پیوندد. تاکایوکی ناکایاما، کارگردان Street Fighter 5 در این ویدیو می‌گوید:

Street Fighter 5 برای ما پروژه‌ای مملو از پستی‌ها و بلندی‌ها بوده است، اما به لطف هوادارانمان، توانستیم به هدف نهایی که در نظر داشتیم دست پیدا کنیم. ما، تیم توسعه، از این تجربه به عنوان سکوی پرشی برای حرکت به سمت، پروژه‌های بعدی استفاده خواهیم کرد.

شوهی ماتسوموتو، تهیه‌کننده‌ی این بازی نیز می‌گوید: «مشتاقیم که در سال آینده اطلاعات بیشتری را با شما درمیان بگذاریم.»

در واقع، به نظر می‌رسد که بالاخره زمان عرضه یک Street Fighter جدید فرا رسیده است. نسخه‌ی پنجم این مجموعه نزدیک شش سال است که عرضه شده و این بازی فایتینگ در زمان عرضه به‌دلیل نداشتن محتوای کافی مورد انتقاد شدید قرار گرفت. همانطور که گفته شد کپکام در طول این شش سال محتوای پس از عرضه زیادی برای این بازی منتشر کرده است و توانست آن را به یک بازی با کیفیت تبدیل کند، اما با این حال، به نظر می‌رسد که زمان آن است، بازی Street Fighter 6 عرضه شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا