Tekken 7

بازی Tekken 7 به رکورد فروش 7 میلیون نسخه‌ دست پیدا کرده است

طبق گفته‌های تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه‌ی Tekken یعنی Katsuhiro Harada، این مجموعه با بازی Tekken 7 توانسته به رکورد فوق‌العاده 7 میلیون فروش نسخه دست پیدا کند.

Tekken 7 یک بازی به سبک مبارزه‌ای از مجموعه‌ای به همین نام است که توسط باندای نامکو انترتینمنت ساخته و منتشر شده‌ است. خبر ساخت بازی توسط کارگردان سری Tekken، کاتسوهیرو هارادا در مسابقات مبارزه‌ای EVO ۲۰۱۴ اعلام شد و به‌طور رسمی تأیید شد این بازی از موتور گرافیکی آنریل ۴ استفاده می‌کند. نسخهٔ آرکید بازی در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۵ منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شده است.

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه Tekken، به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Tekken 7 حدود هفت میلیون واحد فروخته است که رکورد بسیار خوبی برای این مجموعه محسوب می‌شود. این رقم بروز شده در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر فاش شد. تقریباً ۶ ماه پیش گزارش شده بود که این بازی توانسته است بیش از شش میلیون نسخه به فروش رسانده باشد.

Tekken 7 برای اولین بار در سال 2015 به عنوان نسخه‌ی آرکید منتشر شد و در ژوئن 2017 به Xbox One ، PS4 و PC آمد. علیرغم برخی مشکلات، این یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای موجود است. چندین بروزرسانی و شخصیت‌های جدید در طول سال‌ها به بازی اضافه شده است که میتوان از بین آن‌ها به کاراکتر Geese Howard از بازی Fatal Fury، شخصیت Noctis از بازی Final Fantasy 15‌ و Negan از سریال Walking Dead اشاره کرد.

در حال حاضر، این عنوان در فصل 4 با کاراکتر جدیدی به نام Karateka Lidia در دسترس است. به عنوان نخست وزیر لهستان، لیدیا با برخی از ورزش‌های رزمی بسیار سرراست و در عین حال ویران کننده می‌جنگد. همراه با Lidia، مرحله جدید Island Paradise اضافه شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا