پایان مختلف The Quarry

بازی The Quarry دارای 186 پایان مختلف خواهد بود

به‌تازگی براساس اعلام رسمی استودیو Supermassive Games، بازی The Quarry دارای 186 پایان مختلف خواهد بود.

یکی از مواردی که موجب لذت‌بخش شدن عناوین ساخته شده توسط استودیو Supermassive Games می‌شود، تمرکز آن‌ها بر انتخاب بازیکنان است که براساس آن‌ها، داستان به شیوه‌های مختلفی جلو می‌رود. این بدان معناست که چندین پایان مختلف برای آثار خلق شده توسط این استودیو وجود دارد که بازی The Quarry نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع براساس اعلام رسمی Supermassive Games، بازی The Quarry دارای 186 پایان مختلف و منحصر به فرد خواهد بود. «ویل بایلز» کارگردان The Quarry اخیراً در مصاحبه‌ی خود با رسانه IGN در این رابطه صحبت کرد و اظهار داشت:

ما داستان این بازی را همانند یک فیلمنامه می‌نویسیم. بازیگران در یک فیلم بلند، انتظار یک فیلمنامه 100 صفحه‌ای دارند اما فیلمنامه اثر جدید ما بیش از 1000 صفحه می‌باشد. ما باید روزی 50 صفحه از آن را فیلمبرداری کنیم که تاکنون چنین چیزی شنیده نشده است. ما 186 پایان مختلف برای شخصیت‌های این بازی در نظر گرفته‌ایم و این پایان‌ها به زنده یا مرده شدن برخی از کاراکترها خلاصه نمی‌شود و داستان‌هایی که آن‌ها در ماجراجویی خود به همراه دارند، بسیار متنوع هستند.

این شاخه ها می توانند عواقب بزرگ و کوچکی داشته باشند. برخی به طور قابل توجهی بر قوس کلی داستان تأثیر می گذارند، در حالی که برخی دیگر در روابط بازی تأثیر می گذارند. با این حال اگر به درستی اجرا شوند می‌توانیم شاهد خلق یک شاهکار توسط استودیو Supermassive Games باشیم. بازی The Quarry در تاریخ 10 ژوئن 2022 (20 خرداد 1401) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/ سری اس و پی‌سی قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید:

منبع: eurogamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا