عرضه Suicide Squad

عرضه بازی Suicide Squad تا بهار 2023 به تعویق افتاد

به‌تازگی استودیو Rocksteady با تأیید شایعات مبنی‌ بر تأخیر در بازی عرضه بازی Suicide Squad، اعلام کرد که این بازی حداقل تا بهار 2023 منتشر نخواهد شد.

شب گذشته استودیو Rocksteady و شرکت Warner Bros Games به صورت رسمی اعلام کردند که عرضه Suicide Squad تا بهار 2023 به تعویق افتاد. این استودیو شایعاتی که از دو ماه پیش در محافل خبری پیچیده بود را تایید کرد و اعلام کرد بازی Suicide Squad که پیش از این برای عرضه در سال جاری روی پلتفرم‌های ایکس‌باسک سری ایکس / سری اس، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی برنامه‌ریزی شده بود، اکنون در بهار سال آینده منتشر خواهند شد. سفتون هیل، مدیر خلاق و یکی از بنیانگذاران استودیوی Rocksteady در این رابطه اظهار داشت:

ما تصمیم بسیار سختی گرفتیم تا بازی Suicide Squad: Kill The Justice League را تا بهار 2023 به تعویق بیندازیم. می‌دانم که بسیار ناامیدکننده است اما این بازه زمانی به ما کمک خواهد کرد تا بازی را به بهترین شکل ممکن در دسترس کاربران قرار دهیم. من مشتاقانه منتظرم تا در کنار یکدیگر هرج و مرج را در متروپلیس تجربه کنیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار تشکر می‌کنم.

رسانه‌ی بلومبرگ این ابتدا این خبر تعویق در عرضه بازی Suicide Squad را در ماه گذشته اعلام کرد که در آن زمان از طرف استویدو Rocksteady به تأیید نرسید اما اکنون استودیو توسعه‌دهنده به صورت رسمی این خبر را اعلام کرد. بازی بعدی خالقان سری Batman: Arkham به عنوان یک «شوتر اکشن-ماجراجویی متفاوت» در شهر جهان باز متروپلیس معرفی شده است. بازیکنان می‌توانند داستان این بازی را به صورت تک نفره و یا به صورت کوآپ به همراه دوستانشان تجربه کنند. داستان آن حول اعضای کلیدی جوخه انتحار، هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک می‌گذرد که آن‌ها برای نجات زمین به دنبال کشتن بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌های DC یعنی اعضای لیگ عدالت هستند.

همچنین بخوانید:

منبع: VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا