تریلر جدید Gotham Knights

تریلر جدید بازی Gotham Knights با محوریت معرفی رد هود و نایت وینگ منتشر شد

به‌تازگی شرکت برادران وارنر و دی‌سی تریلر جدید بازی Gotham Knights با محوریت معرفی کاراکترهای رد هود و نایت وینگ منتشر کردند.

شرکت برادران وارنر و دی‌سی، تریلر گیم‌پلی گاتهام نایتس را منتشر کرده و در جریان آن شاهد سیستم مبارزات دو کاراکتر رد هود و نایت وینگ هستیم. شما می‌توانید تریلر این بازی را در لینک یوتوب مشاهده کنید. تیم توسعه‌دهنده در این رابطه اظهار داشت:

ویدیوی جدید نگاهی گسترده به دو شخصیت قابل بازی رد هود و نایت وینگ دارد زیرا آنها عدالت را برای عناصر جنایتکار شهر گاتهام به ارمغان می‌آورند و این در حالی است که آن‌ها در تلاش برای بررسی سرنخ‌هایی در رابطه با محفل مرموز جغدها هستند.

در بررسی گیم‌پلی بازی Gotham Knights می‌توان به سبک مبارزه متمایز و قابلیت‌های خاص هر یک از قهرمانان بازی و همچنین حرکت در نقشه‌ی جهان باز این بازی اشاره کرد. نایت وینگ، کاراکتری است که ازطریق سلاح Melee دشمنان خود را از بین می‌برد و شاهد کومبوها و ضربات آکروباتیک از سوی او هستیم. این در حالی است که رد هود، نبردهای دوربرد را به‌همراه می‌آورد. بنابراین قابلیت خاص هر یک از کاراکترهای بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا شیوه‌ی مبارزه‌ای مدنظر خود را پیاده کنند. دراین‌میان بد نیست به سیستم ارتقای کاراکترها و استفاده از لباس‌های جدید در راستای قوی‌تر شدن کاراکتر اشاره کرد که هر لباس، ظاهر جدیدی را برای قهرمان مورد نظر به ارمغان می‌آورد.

سازندگان اعلام کرده‌اند که Gotham Knights تنها بر روی کنسول‌های نسل فعلی عرضه می‌شود تا «بهترین تجربه بازی ممکن را برای بازیکنان فراهم کند». بنابراین این بازی در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس و پی‌سی قرار می‌گیرد و دیگر خبری از عرضه آن‌ها برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نخواهد بود.

همچنین بخوانید:

منبع: eurogamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا