Valhalla

تریلر Assassin’s Creed Valhalla از نقش خانواده خبر می‌دهد

استودیو بازی‌سازی Ubisoft امروز تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرد که در آن نقش خانواده را در داستان بازی بیان می‌کرد.


تاکنون،اطلاعات کمی از بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شده است. در این بازی شما در نقش وایکینگی به نام Eivor هستید که به انگلیس باستان می‌آید و باعث خشم پادشاه آلفرد می‌شود. در تریلر جدید مشخص شد، که ایور به انتخاب گیمرها چه یک زن باشد چه یک مرد، برادری به اسم Sigurd دارد. همچنین قبل از نقل مکان از نروژ با (the proto-Assassins) Hidden Ons ملاقات می کند.

Hidden Ons گروهی از اساسین‌های اولیه هستند که برای اولین بار در بازی Assassin’s Creed Origins به این مجموعه اضافه شدند. این گروه به نوعی از پایه‌گذاران آیین و مکتب اساسین‌کرید هستند.

تریلر مورد نظر را در این لینک مشاهده کنید.

در تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla یوبیسافت خواهان نشان دادن گیم‌پلی از بازی نبود. اما در آن قدرت جلوه‌های گرافیکی بازی به بیننده‌ها نشان می‌دهد. ولی این گرافیک در حدی نیست که به اصطلاح بازی تخیلی شود. تاریخ انتشار این بازی برای همه‌ی کاربران در پلتفرم‌های Xbox One ،PC و PlayStation 4 از 10 نوامبر (۲۲ آبان ماه) است. نسخه PS5 آن سپس در تاریخ 12 نوامبر عرضه خواهد شود.

هم‌اکنون یک مجموعه پادکست در مورد وایکینگ‌ها از طریق Spotify در دسترس است که اکنون جزئیات بیشتری در مورد پیشینه تاریخی این بازی ارائه می دهد. Echoes of Valhalla نام این پادکست است. قسمت اول آن نیز هم‌اکنون در دسترس است.

همچنین بخوانید:

منبع: eurogamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا