Surface Duo 2

تصاویر منتشر شده از مایکروسافت Surface Duo 2 خبر از دوربین سه‌گانه می‌دهد

مایکروسافت می‌خواهد در اواخر سال میلادی جاری از نسل جدید تلفن تاشو Surface Duo رونمایی کند. اما به تازگی تصاویری از Surface Duo 2 به اشتراک گذاشته شده که صفحه نمایش دوگانه و سیستم دوربین جدید آنرا به نمایش می‌گذارد.

تصاویر افشا شده نخستین‌بار یک ماه پیش و در یک کانال یوتوب به نمایش درآمدند و حالا رسانه Windows Central خبر از صحت تصاویر منتشر شده می‌دهد. انتظار می‌رود Surface Duo 2 اواخر مهرماه یا آبان‌ماه ‌راه‌اندازی شود. به نظر می‌رسد آرایه دوربین سه‌گانه چشمگیرترین بهبود سخت‌افزاری این دستگاه خواهد بود. شایعه شده است که این سیستم دوربین جدید از لنز عریض، فوق عریض و تله‌فوتو تشکیل شده است. همچنین تصاویر منتشر شده همانند بسیاری از پرچمدارهای اندرویدی کنونی یک برجستگی قابل توجه را در پنل پشتی نشان می‌دهند. همچنین به نظر می‌رسد مایکروسافت حسگر اثر انگشت را به دکمه روشن/خاموش منتقل کرده و درگاه USB-C را نیز در سمت راست دستگاه قرار داده است.

انتظار می‌رود Surface Duo 2 علاوه بر تغییرات جزئی در طراحی شاهد پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای در سیستم دوربین و مشخصات کلی باشد. طبث شایعات منتشر شده Duo 2 از تراشه کوالکوم Snapdragon 888، پشتیبانی از 5G و تراشه NFC به منظور پرداخت بدون تماس بهره می‌برد. ردموندی‌ها حتی ممکن است اندکی اندازه نمایشگر افزایش داده و میزان حاشیه‌های صفحه نمایش این تلفن هوشمند تاشو را نیز نازک‌تر کنند. انتظار می‌رود Surface Duo 2 در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار شود. به نظر می‌رسد مایکروسافت بر خلاف سامسونگ که از صفحه نمایش واقعاً تاشو در Galaxy Z Fold 3 بهره می‌برد، ترجیح می‌دهد از نمایشگر دوگانه در Duo 2 استفاده کند. این بدان معناست که تمامی نگاه‌ها معطوف نرم‌افزار توسعه‌‌یافته برای این تلفن هوشمند خواهد بود و اینکه آیا مایکروسافت در این زمینه موفق عمل کرده است یا خیر. بروزرسانی‌های گوناگونی برای Surface Duo 2 منتشر شده است. اما هنوز خبری از اندروید 11 در این دستگاه نخواهد بود. در نظر داشته باشید نسل اول این تلفن هوشمند به عنوان دستگاهی آزاردهنده با مشکلات مرتب در زمینه عملکردهای چندوظیفه‌گی و جسچرها، خاموش شدن صفحه نمایش هنگام حالت مطالعه و قفل شدن هنگام استفاده از حسگر اثر انگشت شناخته می‌شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا