Unpacked

سامسونگ رویداد Unpacked را در تاریخ 20 مردادماه برگزار خواهد کرد

سامسونگ به طور رسمی و با انتشار تیزری زمان برگزاری رویداد Unpacked را اعلام کرد؛ 11 آگوست مصادف با 20 مردادماه. به نظر می‌رسد این غول فناوری کره‌جنوبی می‌خواهد طی این رویداد از دستگاه‌های Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 رونمایی کند.

در نظر داشته باشید تصاویر مربوط به Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 پیشتر توسط افشاگر شناخته شده ایوان بلاس به طور کامل افشا شده بود. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سری جدید ساعت‌های هوشمند Galaxy را نیز معرفی کند که برای نخستین‌بار از رابط کاربری One UI Watch که در اوایل ماه جاری و طی رویداد MWC 2021 معرفی شد، بهره می‌برند. سامسونگ رویداد Unpacked را باری دیگر به صورت مجازی و از طریق وبسایت رسمی خود برگزار خواهد کرد. همچنین این شرکت قول داده است که اطلاعات بیشتری را در رابطه با رویداد پیشرو در وبسایت خود قرار دهد. باتوجه به تصاویر افشا شده توسط ایوان بلاس، Galaxy Z Fold 3 شباهت بسیاری به نسل گذشته دستگاه‌های تاشو این شرکت دارد. بنابراین، بزرگترین بروزرسانی این نسخه جدید پشتیبانی گسترده‌تر از S Pen stylus خواهد بود. سامسونگ نیز در مصاحبه با روزنامه انگلیسی تلگراف بیان کرده بود که پشتیبانی از S Pen را به دستگاه‌های سری Fold اضافه می‌کند. در مورد Galaxy Z Flip 3 نیز بزرگترین بروزرسانی ممکن است در قسمت بیرونی دستگاه رخ دهد. جایی که سامسونگ صفحه نمایش کوچک این تلفن هوشمند تاشو را با نمایشگری بزرگتر جایگزین می‌کند. اما متأسفانه این غول فناوری کره‌جنوبی از زمان استفاده از “شیشه فوق‌العاده نازک / Ultra thin glass” در زیر پنل پلاستیکی، اقدام دیگری در زمینه بهبود دوام دستگاه‌های تاشو خود انجام نداده است. با این حال هنوز هم صفحه نمایش سری Z Flip بسیار شکننده‌تر از نمایشگر سایر تلفن‌های هوشمند هستند.

Samsung announces Unpacked event for August 11th with Galaxy Z Fold and Z Flip teaser

اما ساعت‌های هوشمند جدید Galaxy احتمالا تغییرات گسترده‌تری را نسبت به بروزرسانی‌های تکراری دستگاه‌های تاشو سامسونگ به خود خواهند دید. دلیل این موضوع نیز استفاده از سیستم عامل WearOS 3.0 گوگل به جای سیستم عامل خانگی تایزن می‌باشد. سامسونگ تا پیش از این از سیستم عامل اختصاصی تایزن در گجت‌های پوشیدنی خود بهره می‌برد که مزایایی را نیز نسبت به Wear OS گوگل برای این شرکت به همراه داشت. اما تایزن کتابخانه اپلیکیشنی درحدواندازه‌های سیستم عامل گوگل را ارائه نمی‌دهد. سرانجام این دو غول فناوری تصمیم به ادغام سیستم عامل‌های خود گرفتند. همچنین گوگل در نظر دارد این سیستم عامل را همانند اندروید در اختیار سایر شرکت‌های تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی قرار دهد – البته شرایط سامسونگ با سایر شرکت‌ها متفاوت خواهد بود. بنابراین، سری جدید ساعت‌های هوشمند Galaxy، نخستین‌ تجربه ما از این سیستم عامل جدید و تلقیفی خواهد بود. ما انتظار داریم سامسونگ در رویداد Unpacked از Galaxy Watch 4 (به همراه حاشیه‌های چرخان) و Galaxy Watch Active 4 در چندین رنگ رونمایی کند. همچنین ممکن است موارد جدیدی نیز در دسترس باشد – به عنوان مثال، رونمایی از نسخه جدید سری Galaxy Buds. اما باید منتظر ماند و دید سامسونگ در رویداد 20 مرداد (11 آگوست) از چه دستگاه‌هایی رونمایی خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا