خریداری سازنده Elden Ring توسط سونی

شایعه: سازنده Elden Ring توسط سونی خریداری خواهد شد

دکتر سرکان توتو، تحلیلگر و مدیرعامل Kantan Games، اظهار داشت که ممکن است استودیو فرام‌سافتور، سازنده Elden Ring، توسط سونی خریداری شود.

اگر از علاقه‌‌مندان بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالاً نام استودیو فرام‌سافتور به گوشتان خورده است. چراکه این استودیو با توسعه‌ بازی‌هایی نظیر Elden Ring ،Dark Souls ،Sekiro و Bloodborne به موفقیت‌های بسیاری در صنعت گیم دست پیدا کرده است. بازی Elden Ring به‌عنوان جدیدترین اثر خلق شده توسط این تیم در کمتر از یک ماه بیش از 12 میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش رسانده و یکی پرطرفدارترین عناوین حال حاضر جهان محسوب می‌شود. بنابراین براساس شایعات جدید شاید چندان تعجب برانگیز نباشد که استودیو فرام‌سافتور یکی از گزینه‌های مد نظر سونی برای خرید و ادغام در آینده باشد. دکتر سرکان توتو، تحلیلگر و مدیرعامل Kantan Games، در صفحه‌ی رسمی توییتر خود ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت که سازنده Elden Ring ممکن است توسط سونی خریداری شود.

سرکان توتو ضمن ارائه تاریخچه‌ی مختصری از قراردادهای FromSoftware، به ارزش‌گذاری این شرکت در زمان خرید آن توسط Kadokawa Corporation اشاره کرد و در این رابطه افزود: «هنوز قلب من را آزرده می‌کند.» Kadokawa به عنوان شرکت مادر فرام‌سافتور در سال 2014 این استودیو را با پرداخت مبلغی معادل 22.5 میلیون دلار با نرخ تورم فعلی خریداری کرده است. پرداخت این مبلغ از نظر سرکان توو «بیشتر شبیه یک شوخی است.»

در حالی که فروش استودیو فرام‌سافتور به سونی غیرممکن نیست اما باید توجه داشته باشید که مطرح شدن نام یک شرکت به‌عنوان کاندیدای خرید و ادغام لزوماً به معنای قطعی بودن چنین قراردادی نمی‌باشد. استودیو فرام‌سافتور قطعاً به همراه چند استودیوی دیگر از نامزدهای خرید احتمالی سونی می‌باشند ولی صرفاً علاقه‌ی سونی برای تصاحب این تیم به‌ معنی تأیید صریح این موضوع نخواهد بود. با ما همراه باشید، در صورت انتشار اخبار جدید در این رابطه بلافاصل آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا