GTA

رئیس سابق Rockstar North به دنبال ساخت رقیب برای GTA

لزلی بنزیس رئیس سابق Rockstar North با تأسیس استودیو جدید به کمک سازندگان سابق GTA در پی ساخت رقیبی با عنوان Everywhere برای این مجموعه پرطرفدار است.

لزلی بنزیس یکی از مغزهای متفکر مجموعه GTA است. با این حال، او استودیو را در سال 2016 ترک کرد. او ادعاکرد مجبور به ترک استودیو توسط شرکت شد. سپس درTake-Two Interactive به مبلغ 150 میلیون دلار حق امتیاز پرداخت نشده شکایت کرد. این ادعا در سال 2018 تسویه شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از ویدئو گیم کرونیکل منتشر شد. یک سال قبل از رسیدگی به پرونده قضایی، لزلی بنزیس ساخت یک استودیو با عنوان Rocketboy را آغاز کرد. او بسیاری از کارمندان سابق Rockstar را که در ساخت مجموعه GTA کمک کرده بودند را به استدیو جدید آورد.

طبق گزارشی از نشریه The Telegraph، استودیوی Benzies از شرکت‌های مختلفی از جمله Netease را جذب کرده تا در آن سرمایه‌گذاری کنند. علاوه بر این، بر اساس اطلاعات منتشر شرده توسط مشاوران Beauhurst، تاکنون برای این پروژه 32 میلیون پوند بودجه جمع آوری شده است.

اولین بازی که استودیو روی آن کار خواهد کرد بازی Everywhere است. او چند سال پیش به Venturebeat اظهار داشت که این شباهتی به‌کاری که قبلاً انجام داده است ( GTA ) نخواهد بود. او بیان کرد:

«بازی Everywhere مکانیک‌های سنتی زیادی دارد. اما ما به دنبال چیزی هستیم که همانند نام بازی الهام گرفته از همه جا باشد. بازیکنان روزبه‌روز باهوش‌تر می‌شوند و به چالش‌های بیشتری در بازی‌های نیاز دارند. ما می‌خواهیم بازیکنان آزادی واقعی زندگی در دنیای را به روشی که می‌خواهند در این بازی داشته باشند. هدف ما ارائه طیف گسترده‌ای از حالت‌ها و سبک‌های بازی است که نه تنها داستان‌ها بازی را بازگو می‌کند، بلکه بازیکنان را قادر می‌سازد تا در قالب شخصیت مورد نظر زندگی کرده و به ماجراهایی را که می‌خواهند بپردازند.»

Leslie Benzies در آن زمان اظهار داشت که این استودیو از موتور بازی Amazon’s Lumberyard برای توسعه بازی استفاده خواهد کرد.

GTA همیشه بی‌رقیب بوده و با تجربه فوق‌العاده‌ای که به کاربران ارائه می‌دهد فروش بالایی دارد. همچنین ممکن است هرگز بازی خاصی به‌عنوان «رقیب» راک‌ستار در این زمینه مطرح نباشد. با این حال، اگر کسی وجود داشته باشد که بتوانید این کار را انجام دهد، آن شخص لزلی بنزیس است.

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا