Mortal Kombat 11

رامبو به شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 اضافه شد


Mortal Kombat 11 امروز جان رمبو را با صداگذاری خود سیلوستر استالونه به همراه Rain و Mileena به‌عنوان فایتر‌های جدید معرفی کرد.

جان رمبو شخصیت مشهور و محبوب فیلم‌های هالیوودی امروز به عنوان یک شخصیت جدید به دنیای بازی Mortal Kombat در یک DLC جدید به بازی اضافه خواهد شد. در کنار رامبو شخصیت‌های زیادی در دی‌ال‌سی‌های مختلف به بازی Mortal Kombat 11 اضافه شدند که شروع آن از سال 2019 بود. همچنین او فقط یکی از شخصیت‌های جدیدی است که توسط Kombat Pack 2 به بازی اضافه می‌شود. از شخصیت‌های دیگر Kombat Pack 2 می‌توان به Rain و Mileena اشاره کرد. اما Rambo با صداگذازی استالونه مطمئنا ستاره نمایش است. رامبو حس‌وحال دهه 80 را به شما منتقل می‌کند و می‌توانید با آن بی‌رحمانه حریف خود را بکشید. رمبو قبل از اینکه با مسلسل (Machine Gun) خود کل جنگل را به رگبار ببندد، در تریلر می گوید: «من بدترین کابوس تو هستم» که حس‌وحال فیلم‌های قدیمی او را منتقل می‌کرد.

شما می‌توانید تریلر معرفی شخصیت‌های دی‌ال‌سی جدید Kombat Pack 2 را در این لینک مشاهده کنید.

Mortal Kombat 11

هنوز مشخص نیست که رمبو چه نوع کمبو یا حرکاتی را در بازی به همراه خواهد داشت. او متخصص سلاح است و استاد تریاژ اضطراری است. آیا می‌تواند پس از آسیب زیاد دوباره خود را درمان کند؟ فقط باید منتظر بود و دید.

بسته‌ی‌الحاقی Aftermath شامل یک حالت داستانی جدید و همچنین و اسکین‌های اضافی و شخصیت‌های Sheeva ، Fujin و RoboCop است. Mortal Kombat با حضور شخصیت‌های میهمان غریبه نیست و MK11 قبلاً Terminator T-800 را به عنوان یک شخصیت قابل بازی اضافه کرده بود.

Mortal Kombat 11 در حال حاضر در Xbox One ،PS4 ،PC ،Stadia و Switch موجود است. همچنین Mortal Kombat 11 بیش از 8 میلیون نشخه فروخته است. این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی PS5 و Xbox Series X و Xbox Series S نیز منتشر خواهد شد. همچنین از 17 نوامبر (۲۷ آبان) یک بروزرسانی رایگان و همچنین پشتیبانی قبلیت کراس‌پلی بین پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را دریافت می‌کند. اسکین‌های جدیدی برای Noob Saibot ، Liu Kang و Skarlet منتشر خواهد شد. این ویژگی‌هاتحت عنوان Time Warriors Pack که دارای رنگ قرمز و مشکی هستند. به‌ویژه نوب سایبوت تغییر شکل چشمگیری پیدا می‌کند و حالت چشمانش در پشت نقاب بسیار ترسناک‌تر شده است.

همچنین بخوانید:

منبع: gamespot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا