رندرهای Pixel 6 و Pixel 6 Pro

گوگل به طور رسمی از رندرهای Pixel 6 و Pixel 6 Pro رونمایی کرد

تاکنون انبوهی از نشت‌ها و افشاگری‌ها در رابطه با پرچمدار آینده گوگل صورت گرفته است. اما حالا ساکنین مانتین‌ویو به طور رسمی از رندرهای Pixel 6 و Pixel 6 Pro رونمایی کردند.

پرچمدار آینده گوگل شامل دو نسخه Pixel 6 و Pixel 6 Pro خواهد بود. این نخستین‌بار است که ساکنین مانیتن‌ویو اقدام به عرضه مدل “پرو” کرده‌اند – تا پیش از این گوگل به منظور معرفی نسخه برتر از عنوان “XL” استفاده می‌کرد. تصاویر منتشر شده از سوی گوگل به افشاگری‌های صورت گرفته از سوی Steve Hemmerstoffer (دیگران) نیز شباهت بسیاری داشته که این موضوع صحت نشت‌های مورد بحث را تأیید می‌کند. این شرکت اظهار داشت در ساخت سری Pixel 6 از آلومینیوم مات استفاده کرده که احتمالاً مشابه چیزی است که در دستگاه‌های Pixel 5 شاهد آن بودیم. غول فناوری ایالات متحده همچنین تأکید کرد Pixel 6 از فریم آلومینیومی براق که نمای خارق‌العاده به پشت دستگاه می‌بخشد، بهره خواهد برد.

رندرهای Pixel 6 و Pixel 6 Pro
Image: Google

پیشتر، شایعاتی در رابطه با اینکه گوگل در حال توسعه سیلیکون اختصاصی خود با عنوان “Whitechapel” برای پرچمدار آینده پیکسل می‌باشد، منتشر شده بود. اکنون ساکنین مانتین‌ویو با تأیید این موضوع بیان می‌کند که نام این تراشه جدید تلفن هوشمند “Google Tensor” خواهد بود. این شرکت اظهار داشت Tensor با جدیدترین فناوری‌های یادگیری ماشین و قابلیت‌های هوش مصنوعی توسعه‌یافته است. غول فناری امریکایی همچنین تأکید کرد که Tensor از “بیشترین لایه‌های امنیتی سخت‌افزاری در تمام تلفن‌های هوشمند” بهره خواهد برد. بیان چنین نکاتی بسیار جسورانه است؛‌ اما متأسفانه گوگل برای تصدیق سخنان خود اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. سوندار پیچای، مدیر عامل گوگل، اظهار داشت که Tensor چهار سال در مرحله تولید قرار گرفته است.

رندرهای Pixel 6 و Pixel 6 Pro
Image: Google

دیتر بون،‌ نویسنده شناخته شده رسانه ورج، اطلاعات بیشتری در ارتباط با سری Pixel 6 به اشتراک گذاشته است. به گفته بون، Pixel 6 Pro از یک صفحه نمایش 6.7 اینچ +QHD با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره خواهد برد. همچنین نمایشگر دارای کناره‌های خمیده است که امیدواریم به معنای “مشکلات لمس ناخواسته” نباشد. در پشت دستگاه نیز شاهد یک پیکربندی سه‌گانه شامل دوربین عریض، فوق‌عریض و لنز تله‌فوتو با بزرگنمایی نوری 4 برابری خواهیم بود. رسانه ورج همچنین اظهار می‌کند Pixel 6 به یک صفحه نمایش 6.4 اینچ +FHD با نرخ نوسازی 90 مجهز خواهد شد که برخلاف نسخه “پرو” از نمایشگر تخت و آرایه دوربین دوربین دوگانه (فقدان دوربین تله‌فوتو) بهره می‌برد. گفتنی است هر دو نسخه به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، مدار مجتمع Tensor و تراشه امنیتی Titan M2 مجهز خواهند شد. سوندار پیچای بیان می‌کند Pixel 6 و Pixel 6 Pro در پائیز امسال عرضه خواهند شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا