رویداد آنپکد 2022 سامسونگ

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ 20 بهمن برگزار می‌شود

رویداد آنپکد 2022 سامسونگ، 20 بهمن برگزار می‌شود و انتظار داریم سری گلکسی S22 به همراه یک نسخه Ultra و پشتیبانی از قلم هوشمند معرفی شود.

سامسونگ زمان رویداد بعدی گلکسی Unpacked خود را برای روز چهارشنبه، 9 فوریه (20 بهمن)، ساعت 18:30 به وقت تهران تعیین کرده است. در تیزر تبلیغاتی مربوط به دعوتنامه این رویداد یک حرف بزرگ “S” با عبارت “The Epic Standard” به شکل دست‌نوشته آمده است که نشان می‌دهد باید انتظار اولین سری از گلکسی S‌های قلم‌دار را داشته باشیم. پیش از این سامسونگ به معرفی دستگاه جدیدی از سری S الترا در ماه فوریه اشاره کرده بود؛ دستگاهی که احتمالاً قلم هوشمند را از سری نوت این کمپانی جذب خواهد کرد.

همانطور که تیم بازاریابی سامسونگ برنامه‌ریزی کرده بودند، افشاگری‌ها در مورد S22 در طول یک ماه گذشته قوی بوده است؛ به طوریکه در هر وبسایت یا صفحه خبررسانی حوزه فناوری می‌شد اثری از آخرین پرچمدار سامسونگ پیدا کرد. از نظر ظاهری، S22 Ultra احتمالاً یک مخزن برای قلم هوشمند S-Pen خواهد داشت اما آیا این فضای مشابه گوشی‌های Note خواهد بود؟ هنوز مشخص نیست و تا معرفی نهایی باید منتظر بود.

همچنین در مورد پنل نمایشگر S22 شایعه شده که دارای صفحه نمایشی 6.1 اینچی و کمی کوچکتر در مقایسه با پنل 6.2 اینچی S21 است. تاکنون افشاگری‌ها هیچ تغییری در طراحی یا ویژگی‌های اصلی S22 را نشان نمی‌دهند، فقط از برخی به‌روزرسانی‌ها معمول که در هر گوشی پرچمدار 2022 وجود دارد، سخن به میان رفته است. اگر این اطلاعات برایتان کافی و به اندازه لازم قانع‌کننده بود می‌توانید از همین الان پولتان را برای خرید آن کنار بگذارید. با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید:

منبع: The Verge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا