مراسم The Game Awards 2021

رکوردشکنی مراسم The Game Awards 2021 با 85 میلیون لایو استریم

مراسم The Game Awards 2021، با ثبت بیش از ۸۵ میلیون لایواستریم، رکورد جدیدی را در تعداد بینندگان این رویداد از خود به جای گذاشت.

جف کیلی ضمن اعلام تعداد بینندگان مراسم The Game Awards 2021، اظهار داشت که این مراسم برای دومین سال پیاپی توانست بینندگان خود را نسبت به سال قبل افزایش دهد و رکورد جدیدی را در تاریخ این رویداد به ثبت برساند. The Game Awards 2020 توانسته بود آمار 83 میلیون لایو استریم را از خود بجای بگذارد، اما مراسم امسال نیز شاهد افزایش 2 میلیونی تعداد مخاطبان بوده است. مراسم اهدای جوایز به برترین بازی‌های ویدیویی سال 2021 در تاریخ 18 آذر ماه روی بیش از 30 پلتفرم جهانی از جمله توییچ، فیسبوک لایو، یوتیوب و توییتر به‌صورت زنده پخش شد. جف کیلی مجری و تهیه کننده The Game Awards دراین‌باره می‌گوید:

ما بسیار سپاسگزاریم که توانستیم در سال 2021 با یک مراسم حضوری بازگریدم تا به موفقیت‌ها و رشد قابل‌توجه بین‌المللی خود ادامه دهیم.

براساس بیانیه رسمی منتشر شده، این مراسم با ارسال 1.6 میلیون توییت توانست رکورد جدیدی را برای حضور در رسانه‌های اجتماعی ثبت کند. The Game Awards 2021 در زمان برگزاری ترند شماره یک توییتر برای هشتمین سال متوالی تبدیل شد و در نقطه‌ی اوج خود، موفق به کسب 11 ترند از 30 ترند برتر در سراسر جهان شد. همچنین گزارش شده، این مراسم در توییچ تعداد 3.35 میلیون بیننده منحصر‌به‌فرد در کانال‌های رسمی و کو استریمر‌های ثبت شده داشته است. در حالیکه در یوتوب با بیش از 1.75 میلیون ساعت تماشا توسط کاربران، توانست رکورد جدیدی را در زمان پخش این رویداد ثبت کند.

در جریان مراسم The Game Awards 2021، شاهد انتخاب بازی It Takes Two از استودیو Hazelight و شرکت EA به عنوان بهترین بازی سال بودیم. همچنین در طول این مراسم حدود 40 تریلر به نمایش گذاشته شد که در بین آن‌ها می‌توان به اولین نمایش گیم‌پلی بازی Hellblade II: Senua’s Saga، ویدیو جدید بازی Horizon Forbidden West و همچنین معرفی بازی Alan Wake 2 اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا