+Ubisoft

شایعات ادعا می‌کنند که +Ubisoft در ستامبر 2021 به Xbox Game Pass می‌پیوندد

درشایعات جدید سال 2021 گفته می‌شود که +Ubisoft قرار است امسال به روشی مشابه پیوستن EA Play به Xbox Game Pass به این سرویس بپیوندد.

قبل از عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت یعنی Xbox Series X / S ، بسیاری از گیمرها به سرویس اشتراکی بازی این شرکت به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در نوع خود اشاره می‌کردند. در طول سال شاهد بوده‌ایم که بازی‌های معروف زیادی مانند Red Dead Redemption 2 برای مدت زمان کمی به این سرویس وارد شده‌اند. همچنین همکاری EA و مایکروسافت درزمینه‌ی اضافه شدن سرویس EA Play به Xbox Game Pass Ultimate یکی از موفقیت‌های این سرویس در سال 2020 میلادی بود. حال طبق شایعات جدید یوبیسافت می‌خواهد همانند الکترونیک‌آرتز به این سرویس بپیوندد.

EA Play سرویس اشتراکی است که به بازیکنان امکان می‌دهد ماهیانه هزینه‌ای را برای دسترسی به عناوین خاص EA پرداخت کنند. با این حال، وقتی به Xbox Game Pass ملحق شد، بازیکنان برای دسترسی به Xbox Game Pass دیگر مجبور به پرداخت حق اشتراک جداگانه برای آن نیستند. آن‌ها فقط کافی است که اشتراک ماهیانه‌ی ایکس‌باکس گیم پس آلتیمت را پرداخت کنند. Ubisoft همچنین سرویس اشتراک مشابه خود را دارد که در ابتدا با نام Uplay شناخته می‌شد قبل از اینکه در اوایل سال جاری به عنوان +Ubisoft تغییر نام یابد.

طبق گفته کاربری از توییتر به نام Idle Sloth که مقاله‌ای از Xbox Worlds را به اشتراک گذاشته است. افرادی که در Xbox Game Pass هستند ممکن است در تعطیلات 2021 به +Ubisoft دسترسی پیدا کنند.

این مقاله خلاصه‌ای از 10 شایعه برتر Xbox با ادعاهای بی‌شمار از جمله:

ایکس‌باکس قرار است سال آینده SEGA را بدست آورد. ایکس‌باکس حق انتشار یک بازی بزرگ AAA را که در سال 2021 راه اندازی می‌شود تضمین کند. ظاهراً شایعاتی منتشر شده است که Forza Horizon 5 ، Starfield و Wolfenstein 3 سال آینده برای کنسول‌های Xbox ارائه خواهند شد. با این حال، در مورد درستی یا نادرستی یک از شایعات مطرح شده نمی‌توان نظر داد. بنابراین آن‌ها را به عنوان واقعیت در نظر نگیرید.

در مورد شایعه +Ubisoft ، با توجه به اینکه Xbox Game Pass در سپتامبر 2020 بیش از 15 میلیون کاربر مشاهده کرد. انجام این کار اقدامی کاملاً هوشمندانه خواهد بود. EA Play در حال حاضر در کنسول‌‎های Xbox از طریق سرویس Game Pass در دسترس است. اگرچه کسانی که در Game Pass برای PC هستند باید کمی صبر کنند. اگر سرویس +Ubisoft در تعطیلات سال نو ۲۰۲۱ به Xbox Game Pass اضافه شود، به احتمال زیاد رقیب سرسختی برای EA Play خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا