بازی Resident Evil برای نسل نهم

عرضه‌ی سه بازی Resident Evil برای نسل نهم

کپکام به صورت رسمی اعلام کرد که سه بازی از مجموعه Resident Evil قرار است در اواخر سال 2022 برای کنسول‌های نسل نهم عرضه شود.

بازی‌های Resident Evil 2 ،Resident Evil 3 و Resident Evil 7 شرکت کپکام از آثاری بودند که مجموعه‌ی پرطرفدار رزیدنت ایول را به روزهای اوج خود بازگرداندند. هر سه بازی جزو پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام به شمار می‌روند، Resident Evil 2 با فروش 9.3 میلیون نسخه، بازی Resident Evil 3 با فروش 5 میلیون نسخه و بازی Resident Evil 7 با فروش 10.6 میلیون نسخه سود زیادی را عاید این شرکت ژاپنی کردند. بنابراین با توجه به این موضوع طبیعی است که کپکام بخواهد تا دوباره آن را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. آن‌ها در همین راستا اقدام به عرضه‌ی این سه بازی از مجموعه‌ی Resident Evil برای کنسول‌های نسل نهم کرده‌اند.

کپکام اخیراً با انتشار چند توییت در صفحه‌ی رسمی توییتری خود تأیید کرد که بازی‌های Resident Evil 3، Resident Evil 2 و Resident Evil 7 را در اواخر سال 2022 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس عرضه خواهد کرد که این بازی‌ها بهبودهایی در زمینه‌ی بصری خواهند داشت. برای مثال هر سه بازی از قابلیت ری‌تریسینگ، نرخ فریم بالاتر و صدای سه‌بُعدی بهره‌مند می‌شوند. علاوه‌بر تمامی این بهبودها نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 این سه بازی از قابلیت‌های تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر هیچ تاریخ رسمی برای عرضه نسخه‌ی نسل نهمی این بازی‌ها وجود ندارد، بنابراین باید منتظر اعلامیه شرکت کپکام در این رابطه بمانیم.

نکته قابل توجه اینجاست که کپکام اظهار داشت، کاربرانی که در گذشته این بازی‌ها برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خود تهیه کرده‌اند امکان ارتقاء رایگان آن به نسخه‌های نسل 9 را خواهند داشت. برای کاربران پی‌سی نیز یک بروزرسانی رایگان در نظر گرفته شده است که همراه نسخه‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس برایشان عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه سه بازی مذکور از کیفیت و محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار هستند، تصمیم کپکام جهت ارتقاء آن‌ها برای سخت‌افزارهای قدرتمندتر تعجب‌آور نیست. البته باید منتظر بمانیم تا ببینیم این بهبودها و عملکرد نسخه‌های نسل نهم این آثار چگونه و در چه سطحی خواهند بود. شایعاتی نیز از توسعه‌ی بازسازی بازی Resident Evil 4 به گوش می‌رسد بنابراین احتمالاُ باید منتظر معرفی رسمی این بازی توسط کپکام باشیم.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا