عرضه رایگان Borderlands 3

بازی Borderlands 3 در اپیک گیمز به صورت رایگان عرضه شد

با اعلام رسمی اپیک گیمز، نسخه‌ی پی‌سی بازی Borderlands 3 به صورت رایگان در Epic Games Store عرضه شد و کاربران تا پنجشنبه‌ی هفته‌ی می‌توانند آن را به اکانت خود اضافه کنند.

براساس اعلام رسمی اپیک گیمز، علاقه‌مندان به بازی Borderlands 3 از امروز تا 26 می (5 خرداد) ساعت 19:30 فرصت دارند تا نسخه‌ی پی‌سی این بازی را به صورت رایگان به اکانت خود اضافه کنند. هر کس که در زمان مشخص‌شده آن را دریافت کند، دیگر در اکانت خود برای همیشه صاحب نسخه PC بازی Borderlands 3 خواهد بود. اپیک گیمز از این کار خود تحت عنوان فروش Epic MEGA یاد کرد که در جریان آن قرار است 4 بازی به صورت رایگان برای کاربران عرضه شود که اولین بازی این مدت Borderlands 3 می‌باشد.

داستان این بازی هفت سال پس از مرگ Handsome Jack در سیاره پاندورا جریان دارد و میان، خواهر و برادرهای دوقلوی تروی و تایرین کالیپسو فرقه Children of the Vault را تشکیل می‌دهند که از بقایای گروه‌های راهزن مختلف تشکیل شده است. لیلیت، رهبر فعلی Crimson Raiders، یک تماس برای Vault Hunters ارسال کرده است تا به او کمک کنند تا فرقه را متوقف کند. این بازی که در سال 2019 منتشر شد، بیش از 5 میلیون نسخه در پنج روز پس از انتشار به فروش رساند و تا پایان سال 2019 بیش از 8 میلیون نسخه فروخت.

استودیو Gearbox Software که اکنون به شرکت سوئدی Embracer Group تعلق دارد، سازنده‌ی سری بازی بوردرلندز است. در همین حین می‌دانیم که 2K Games که به تیک-تو اینتراکتیو تعلق دارد، به‌عنوان ناشر سری بازی Borderlands فعالیت می‌کند و به‌تازگی عملکرد بازی Tiny Tina’s Wonderlands، اسپین-آف این مجموعه را فراتر از انتظار به شمار آورد.

همچنین بخوانید:

منبع: vg247

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا