ریمیک The Last of Us

ریمیک بازی The Last of Us احتمالا تا پایان سال عرضه خواهد شد

جف گراب، خبرنگار شناخته شده وب‌سایت GamesBeat، اظهار داشت که ریمیک بازی The Last of Us احتمالا تا پایان 2022 سال عرضه خواهد شد.

اگرچه از زمان عرضه نسخه‌ی اول بازی The Last of Us هنوز 10 سال نگذشته است اما به نظر می‌رسد که استودیو ناتی‌داگ در حال اتمام مراحل توسعه‌ی ریمیک آن می‌باشد که نباید این عنوان را با ریمستر قبلی که در سال 2014 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، اشتباه گرفت. حال براساس گزارشات جدید در جریان پخش قسمت جدید پادکست یوتیوبی KindaFunny Gamescast، جف گراب خبرنگار شناخته شده وب‌سایت GamesBeat، به عنوان مهمان در آن حضور داشت. در بخشی از این پادکست که موضوع بازی‌های آینده پلی استیشن برای سال 2023 مورد بحث قرار گرفته بود، وی ادعا کرد که ریمیک بازی The Last of Us احتمالا تا پایان 2022 سال عرضه خواهد شد.

این درحالی است که سونی هنوز به صورت رسمی از این بازی رونمایی نکرده است اما جف گراب اظهار داشت که به منابع خود اطمینان دارد و این پروژه برای عرضه تا پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. با توجه به اینکه عناوینی مانند Hogwarts Legacy، God of War: Ragnarok، Stray و موارد دیگر نیز تا پایان امسال عرضه می‌شوند، ممکن است سال پرخرجی را برای طرفداران پیل‌استیشن شاهد باشیم. طبق اطلاعات گراب که با گزارش‌های منتشر شده قبلی از این پروژه نیز همخوانی دارد، این بازی ساخته مشترک استودیوی ناتی‌داگ و تیم بازی‌سازی Visual Arts Service Group است که قرار است با بهره‌گیری از قدرت گرافیکی کنسول پلی‌استیشن 5 ساخته و عرضه شود.

طرفداران همچنین منتظر اخبار بازی The Last of Us: Part II Multiplayer هستند، این خبر پس از افشاگری یک کاربر که ابتدا به عنوان یک بخش پتل رویال شناخته می‌شد، فاش شد اما تنها تأییدیه رسمی از ناتی داگ به صورت یک پست وبلاگی است که در آن آنها اظهار می‌دارند که «روی آن کار می‌کنند.» در حال حاضر، به نظر می‌رسد که در ناتی‌داگ همه چیز را در دست دارد به طوری که نه تنها در حال کار روی یک حالت چندنفره برای The Last of Us: Part II است، بلکه یک بازسازی کامل از نسخه‌ی اول این مجموعه نیز در حال انتشار است.

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا