عرضه Assassin's Creed Origins روی گیم پس

بازی Assassin’s Creed Origins بزودی روی گیم پس عرضه می‌شود

با رونمایی مایکروسافت از موج دوم بازی‌های ایکس‌باکس گیم پس، بازی Assassin’s Creed Origins نیز بزودی روی این سرویس عرضه می‌شود.

به‌تازگی مایکروسافت در کنار رونمایی از موج دوم بازی‌های ورودی به ایکس‌باکس گیم پس، اعلام کرده است که بازی‌های Assassin’s Creed Origins و For Honor: Marching Fire Edition نیز بزودی روی این سرویس عرضه می‌شوند. همچنین مایکرسافت با انتشار پست جدیدی در بلاگ ایکس‌باکس وایر تأیید کردد که این دو بازی در تاریخ نامعلومی طی دو ماه آینده در دسترس کاربران این سرویس اشتراکی قرار می‌گیرند. Assassin’s Creed Origins که در سال 2017 منتشر شد، اولین بازی از این مجموعه است که به ایکس‌باکس گیم پس اضافه می‌شود.

بازی For Honor Marching Fire Edition نیز از طریق Ubisoft Connect به سرویس پی‌سی گیم پس راه خواهد یافت. نسخه‌ی پایه این بازی در حال حاضر روی گیم پس قرار دارد، بنابراین نسخه‌ی Marching Fire مانند یک ارتقا رایگان برای کاربران کنسول‌ها و کلاود این سرویس خواهد بود. همچنین در پست وبلاگی منتشر شده به عبارت «دو ماه آینده» اشاره شده است که به معنی راه‌یابی بازی‌های Assassin’s Creed Origins و For Honor: Marching Fire Edition به گیم پس نهایتاً در پایان ژوئن 2022 (9 تیر) می‌باشد.

این خبر پس از آن منتشر شد که یوبیسافت یکی از جدیدترین بازی‌های خود یعنی Rainbow Six Extraction را در روز اول عرضه در دسترس کاربران ایکس‌باکس گیم پس قرار داد. این شرکت سال گذشته تأیید کرد که مشغول کار روی افزودن نرخ 60 فریم بر ثانیه برای بازی Assassin’s Creed Origins می‌باشد اما هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این قابلیت زمانی که بازی روی گیم پس عرضه می‌شود بدان افزوده خواهد شد یا خیر، به میان نیاورد.

همچنین می‌دانیم که چندین بازی دیگر نظیر بازی Trek to Yomi در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) و بازی Sniper Elite 5 در تاریخ 26 می (5 خرداد) به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه خواهند شد. بازی Bugsnax و Seven Day to Die نیز جزو آثاری هستند که در این ماه به گیم پس می‌آیند.

همچنین بخوایند:

منبع: IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا