عرضه Assassins Creed Rift

Assassin’s Creed Rift احتمالاً در نیمه اول 2023 عرضه می‌شود

براساس گزارشات جدید، تام هندرسون اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Rift احتمالاً در نیمه اول 2023 عرضه می‌شود این درحالی است که Assassin’s Creed Infinity نیز برای انتشار در سال 2024 یا 2025 برنامه‌ریزی شده است.

شرکت یوبیسافت اخیرا بسته الحاقی جدیدی و بزرگی را با نام Dawn of Ragnarok برای بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرد. این در حالی است بیش از یک سال از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد. البته این ناشر بازی‌های بیشتری از سری Assassin’s Creed را در دست تولید دارد که درحال‌حاضر لقب بزرگ‌ترین مجموعه‌ی یوبیسافت را یدک می‌کشد. حال به‌تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی‌های آینده این شرکت منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

گزارشاتی اخیراً منتشر شده که حاکی از آن است یوبیسافت در حال کار روی بازی Assassin’s Creed Rift می‎باشد که در ابتدا به‌عنوان یک بسته‌ی گسترش‌دهنده برای بازی Assassin’s Creed Valhalla شناخته می‌شد اما در طول روند توسعه‌ی خود به عنوان یک بازی مستقل تبدیل شده است. با اینکه گزارش‌های قبلی به انتشار این بازی در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 اشاره داشتند اما به‌تازگی تام هندرسون در رسانه‌ی Xfire اعلام کرد که عرضه بازی Assassin’s Creed Rift در حال‌ حاضر برای نیمه‌ی اول سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. ظاهراً یوبیسافت براساس برنامه زمانبندی انتشار Assassin’s Creed Infinity، نسخه‌ی بعدی مجموعه Assassin’s Creed را روی این جدول زمانی قرار داده است.

آنچه که پیداست بازی Assassin’s Creed Rift با مقیاس کوچک‌تری در مقایسه با آثار اصلی این مجموعه در چند سال اخیر، یکی از کاراکترهای برجسته‌ی نسخه‌ی Valhalla را به‌عنوان قهرمان داستان معرفی می‌کند و به‌جای اینکه یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز صرف باشد، تمرکز بیشتری روی مخفی‌کاری خواهد داشت. تقریباً یک سال پیش به صورت رسمی تولید بازی Assassin’s Creed Infinity تأیید شد، حال تام هندرسون می‌گوید که این عنوان هنوز در «مراحل اولیه توسعه» قرار دارد. ظاهرا قرار است این بازی در سال 2024 یا 2025 عرضه شود که کاملاً با گزارش‌های قبلی نیز مطابقت دارد. همان‌طور که تام هندرسون گزارش می‌دهد، بازی Assassin’s Creed Infinity قصد دارد تا «ارتباطی بین تمام بازی‌های آتی سری اساسینز کرید» ایجاد کند. به نظر می‌رسد که Animus محور اصلی این تجربه باشد که داستان دوره‌های مختلف تاریخی را به یکدیگر پیوند می‌زند و به‌طور پیوسته میزبان داستان‌های بیشتری خواهد شد.

تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در رابطه با معرفی بازی Assassin’s Creed Infinity یا Assassin’s Creed Rift وجود ندارد اما تام هندرسون ادعا می‌کند که یوبیسافت 20 اطلاعیه‌ی تازه برای انتشار در آینده‌ی نزدیک دارد. بنابراین ممکن است که در آینده اطلاعات جدید در رابطه با یکی از این بازی‌ها منتشر شود. با ما همراه باشید، در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه بلا فاصله آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا