پشتیبانی از Game Pass در استیم دک

Game Pass و Xbox Cloud Gaming اکنون در استیم دک با مرورگر Edge پشتیبانی می‌شوند

به تازگی اعلام شد که Game Pass و Xbox Cloud Gaming اکنون در استیم دک پشتیبانی می‌شوند و دارندگان این دستگاه می‌توانند ازطریق مرورگر Microsoft Edge به این سرویس‌ها دسترسی پیدا کنند.

استیم دک در حال حاضر نزدیک به یک ماه است که عرضه شده و همانطور که از یک رایانه بازی قابل حمل و خوش ساخت انتظار می‌رفت، از طرف کسانی که تا کنون با آن کار کرده‌اند، مورد تحسین قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار گیم به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت و ولو با همکاری یکدیگر گزینه‌های بیشتری را در این دستگاه ارائه دهند. کاترین گلوکشتاین، رئیس بخش محصولات و برنامه‌های سرویس Xbox Cloud Gaming، اخیراً در صفحه‌ی رسمی توییتر خود پستی را منتشر کرده است که نشان از فراهم‌سازی امکان استفاده از گیم پس و ایکس‌باکس کلود گیمینگ ازطریق مرورگر Edge برای کاربران استیم دک می‌دهد. وی در توییت منتشر شده اظهار داشت:

ما از نزدیک با دوستانمان در شرکت Valve برای پشتیبانی از سرویس‌های Game Pass و Xbox Cloud Gaming در استیم دک با استفاده از مرورگر Edge هستیم.

کاترین گلوکشتاین همچنین تأکیید کرد که شرکت‌های ولو و مایکروسافت برای تحقق این مورد همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند. البته بسیاری امیدوار هستند که سرویس گیم پس بدون نیاز به ابزار واسطه نیز در Steam Deck در دسترس کاربران قرار بگیرد. گیب نیوئل، مدیرعامل ولو، نیز در این رابطه اظهار داشت که این شرکت از کمک به مایکروسافت برای ادغام شدن Game Pass و Xbox Cloud Gaming بسیار خوشحال است و برنامه‌ای برای توسعه‌ی سرویس مشابه گیم پس برای استیم دک وجود ندارد. بنابراین در آینده نه‌چندان دور باید منتظر ورود این دو سرویس به استیم دک باشیم. با ما همراه باشید در صورت انتشار اخبار بیشتر در این رابطه بلافاصله آن را شما به اشتراک می‌گذاریم.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا