فروش بازی Sea of Thieves

مجموع فروش بازی Sea of Thieves در استیم از 5 میلیون نسخه عبور کرد

براساس اطلاعات منتشر شده، مجموع فروش بازی Sea of Thieves در استیم از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرد که موفقیت بزرگی برای این عنوان محسوب می٬شود.

Sea of Thieves اثراستودیو بازی‌سازی Rare، پس از پشت سر گذاشتن سال‌های پرفراز و نشیبی که تجربه کرد، سرانجام مجموع فروش خود در استیم از 5 میلیون نسخه عبور کرد که این اتفاق موفقیت برزگی برای استودیو Rare به حساب می‌آید. بازی Sea Of Thieves در اوایل سال 2018 میلادی منتشر شد و اولین بازی انحصاری مایکروسافت به شمار می‌رود که از همان روز عرضه به سرویس ایکس‌باکس گیم پس راه یافت. حال پس از گذشت 4 سال، قرارگیری بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس از روز اول انتشار در Xbox Game Pass و PC Game Pass به یک امر عادی تبدیل شده است. سرانجام این بازی با ورود به استیم توانست به موفقیت بسیار بزرگی در زمینه‌ی مجموعه میزان فروش نسخه‌های خود دست پیدا کند.

سازندگان امروز از طریق توییتر اعلام کردند که Sea of Thieves از زمان عرضه تا به امروز توانست به فروش بیش از 5 میلیون نسخه در استیم دست یابد. به خاطر داشته باشید، این میزان فروش تنها به استیم مربوط است و شامل فروش بازی در فروشگاه ویندوز نمی‌شود. این میزان فروش زمانی چشمگیرتر خواهد شد که بدانید این بازی نه‌تنها روی کنسول‌های ایکس‌باکس در دسترس است، بلکه در سرویس گیم پس نیز قرار دارد. همچنین Sea of Thieves از زمان عرضه تا به امروز، بیش از 25 میلیون بازیکن منحصربه‌فرد داشته است.

Sea of Thieves هم اکنون در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، ایکس‌باکس وان و PC قرار گرفته است. به مناسبت عبور مجموع فروش این بازی از 5 میلیون نسخه در استیم، افرادی که در بازه‌ی زمانی 1 دی تا 8 دی (22 تا 29 دسامبر) به تجربه‌ی Sea of Thieves بپردازند، ایموت All Together Now را به‌شکل رایگان دریافت خواهند کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا