بازی Psychonauts 2

فیل اسپنسر: Psychonauts 2 بهترین بازی سال است

فیل اسپنسر، مدیر عامل ایکس‌باکس، بازی Psychonauts 2 محصول استودیو Double Fine را به عنوان محتمل‌ترین گزینه خود برای بهترین بازی سال اعلام کرد.

با اینکه در سال 2021 بازی‌های مورد انتظار زیادی با تأخیر مواجه شدند، اما همان مقدار بازی‌های فوق‌العاده نیز عرضه شد که برای کسب عنوان بهترین بازی سال در بخش‌های مختلف (در مراسم 2021 The Game Awards) باهم رقابت می‌کنند. در همین حال فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس مایکروسافت، بازی Psychonauts 2 محصول استودیو Double Fine را به عنوان بهترین بازی سال از نگاه خود انتخاب کرده است.

فیل اسپنسر اخیرا در گفت‌وگو با میجر نلسون (با نام مستعار a.k.a. Major Nelson) از تیم ایکس‌باکس، اظهار داشت که Psychonauts 2، بهترین بازی امسال از نظر او است و همچنین این بازی را بهترین اثر استودیو Double Fine که تا به امروز عرضه شده، دانست. وی دراین‌باره می‌گوید:

راستش را بخواهید [Psychonauts 22] از نظر من احتمالاً بهترین بازی سال است و حقیقتاً بازی حیرت‌انگیزی به‌شمار می‌آید. من به‌عنوان یکی از طرفداران Double Fine گمان می‌کنم به نظرم [این] بهترین بازی‌ای است که آن‌ها [Double Fine] تا به حال عرضه کرده‌اند.

اسپنسر همچنین قبل از انتشار بازی Psychonauts 2، نسخه اول آن را نیز تجربه کرده بود و از رضایت‌بخش بودن آن شگفت‌زده شد. وی اظهار داشت:

قبل از اینکه Psychonauts 2 منتشر شود، من واقعاً یک بار دیگر نسخه‌ی اول آن را بازی کردم (ازطریق قابلیت Backward compatibility) و فقط می‌توانم بگویم که به معنای واقعی لذت بردم. همچنین از اینکه این بازی بعد از گذشت این همه سال هنوز هم عالی است شگفت‌زده شدم.

در اوایل هفته، بازی Psychonauts 2 با‌ آرا مردمی، به عنوان بهترین بازی سال در مراسم Golden Joystick انتخاب شد. این بازی در حال‌ حاضر در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پی‌سی قابل تجربه است. با اینکه این بازی از نسخه‌ PS5 محروم شده، اما نسخه‌ نسل هشتمی آن به خوبی با قابلیت Backward compatibility روی این کنسول قابل اجراست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا