مایکروسافت به صورت حضوری در رویداد CES 2022 شرکت نخواهد کرد

مایکروسافت به صورت حضوری در رویداد CES 2022 شرکت نخواهد کرد

مایکروسافت در کنار اینتل، آمازون، گوگل و جنرال موتورز به دلیل نگرانی‌های ناشی از همه‌گیری کووید-19 به صورت حضوری در رویداد CES 2022 شرکت نخواهد کرد.

لیست شرکت‌هایی که به دلایل بهداشتی و ترس از همه‌گیری سویه جدید کووید-19 در حال کناره‌گیری از CES 2022، بزرگترین رویداد فناری جهان، روزبه‌روز درحال افزایش است. سخنگوی مایکروسافت در بیانیه‌ای اظهار داشت:”پس از بررسی آخرین داده‌های شرایط کووید-19، مایکروسافت تصمیم گرفته است به صورت حضوری در رویداد CES 2022 شرکت نکند.” سخنگوی این شرکت همانند سیاست‌گذاری گذشته ردموندی‌ها در خصوص انتشار بیانیه‌های مربوط به رویدادها از ذکر نام خود امتناع کرد. اما غول فناوری ایالات متحده به صورت مجازی و در سبک نوآورانه‌ای در بزرگترین رویداد فناوری سال حضور خواهد داشت.

در نظر داشته باشید مایکروسافت یکی از برجسته‌ترین ارائه‌دهندگان CES 2022 به حساب می‌آید اما حالا و درحالی که زمان چندانی تا آغاز بزرگترین رویداد فناوری باقی نمانده تصمیم به کناره‌گیری از این مراسم گرفته است. لنوو، آمازون، T-Mobile و کمپانی‌های شناخته‌شده‌ای نظیر متا (فیسبوک سابق)، جنرال موتورز، اینتل،‌توئیتر و گوگل از جمله شرکت‌هایی هستند که با استناد به شرایط همه‌گیری کووید-19 از حضور فیزیکی در CES 2022 صرف نظر کرده‌اند. اینتل در بیانه‌ای به techcrunch اظهار کرده بود:”به دلیل حفظ سلامتی کارکنان، همکاران و مشتریان که همواره در اولویت قرار داشته و [ما] پس از مشورت با مقامات بهداشتی و بر اساس سیاست‌نامه ایمنی شرکت برنامه‌هایمان در رویداد CES 2022 را به صورت مجازی و با حداقل افراد برگزار خواهیم کرد.” گفتنی است سویه جدید کووید-19 نیز باری دیگر سبب افزایش قابل‌توجه شمار مبتلایان در ایالات متحده شده است. پیشتر نیز برگزارکنندگان CES 2022 اعلام کرده‌اند که شرکت‌کنندگان تنها در صورت داشتن گواهی‌نامه واکسیناسیون، ماسک و پس از انجام تست‌های رایگان اجازه حضور فیزیکی در رویداد را خواهند داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا