E3 2021

مراسم E3 2021 به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد

اگر امیدوارید که از مراسم E3 به عنوان یک رویداد حضوری در سال 2021 لذت ببرید، باید بدانید که امسال این مراسم به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

هیئت مدیره کنوانسیون و توسعه گردشگری لس آنجلس در اطلاعیه جدید خود که ازطریق وبسایت Resetera منتشر کرده، به لغو کلیه‌ی رویدادهای حضوری سال ۲۰۲۱ در این منطقه اشاره کرد. این در حالی است که آن‌ها در حال بررسی گزینه‌های دیگر برای پخش در کنار مجوز برای سال‌های 2022 و 2023 هستند. با وجود ویروس COVID-19 ، این تصمیم خیلی تعجب‌آور نیست. سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد.

انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری هیچ اطلاعات خاصی در مورد برنامه‌های E3 خود در سال جاری ارائه نکرده است، بنابراین ما دقیقاً نمی‌دانیم که به چه شکلی اجرا خواهد شد. به احتمال زیاد E3 مانند سایر رویدادها به صورت دیجیتالی و ازطریق لایو استریم برگزار خواهد شد.

ما از قبل می‌دانستیم که رویداد Summer Game Fest مانند سال گذشته برگزار خواهد شد. ناشران و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی سال گذشته و در پی لغو کامل مراسم E3 2020، از رویداد Summer Game Fest به‌عنوان یک رویداد جایگزین برای نمایش برنامه‌ها و بازی‌های آینده خود استفاده کردند. بنابراین می‌توان این مورد را نیز به‌عنوان یک گزینه جایگزین در نظر داشت.

در حال حاضر، باید منتظر اعلامیه ESA باشیم و ببینیم آن‌ها چه برنامه‌ریزی می‌کنند. اما به نظر می‌رسد که به دلیل بیماری همه‌گیر کورونا، غیر حضوری برگزار شدن E3 2021 تقریباً قطعی باشد و علاقه‌مندان به این رویداد نتوانند در آن حضور پیدا کنند و باید به صورت دیجیتالی به تماشای آن بپردازند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا