بازی eFootball

مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی eFootball

به‌تازگی شرکت کونامی مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی eFootball را منتشر کرد که نشان می‌دهد برای اجرای آن در پی‌سی، به سیستم چندان سطح بالایی نیاز نخواهید داشت.

کونامی در ماه‌های گذشته از نسخه‌ی جدید مجموعه شبیه‌ساز فوتبال خود که در گذشته با نام Pro Evolution Soccer یا همان PES شناخته می‌شد تحت عنوان جدید eFootball رونمایی کرد. این بازی قرار شد در اوایل مهرماه امسال (۸ مهر) برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و PC به صورت رایگان عرضه شود و مدتی بعد از انتشار محتوای پولی نیز دریافت کند. همچنین این بازی نسخه‌ی اندروید و iOS نیز خواهد داشت که پس از نسخه‌های کنسولی آن منتشر می‌شوند. eFootball برای تمام نسخه‌ها دارای کراس‌پلی خواهد بود، اما بازیکنان روی تلفن همراه برای استفاده از این قابلیت باید از کنترلر استفاده کنند. حال کونامی تصمیم گرفت قبل از انتشار بازی مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آن را منتشر کند تا کسانی که علاقه دارند بازی را روی پی‌سی‌ تجربه کنند بدانند که به چه سیستمی نیاز دارند. در ادامه می‌توانید مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی eFootball را مشاهده کنید:

حداقل مشخصات مور نیاز

  • پردازنده: Intel Core i5-2300 یا AMD FX-4350
  • رم: 8 گیگابایت
  • گرافیک: GeForce GTX 660 Ti یا Radeon HD 7790
  • حجم حافظه مورد نیاز: 50 گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • پردازنده: Intel Core i5-7600 یا AMD Ryzen 5 1600
  • رم: 8 گیگابایت
  • گرافیک: GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 590
  • حجم حافظه مورد نیاز: 50 گیگابایت

براساس مشخصات منتشر شده، اگر شما تمایل به تجربه‌ی بازی eFootball بر روی کامپیوترهای شخصی‌ خود را دارید، لازم است بدانید که سیستم چندان قوی و سطح بالایی نیاز نخواهید داشت. این اطلاعات از طریق صفحه‌ی استیم بازی منتشر شده و مطابق آن شما حداقل به یک پردازنده Intel Core i5-2300 درکنار کارت گرافیک GTX 660 Ti و 8 گیگابایت حافظه رم نیاز خواهید داشت. البته از پردازنده‌ی AMD FX-4350 و کارت گرافیک Radeon HD 7790 نیز به‌عنوان گزینه جایگزین نام برده شده است. اما سیستم پیشنهاد شده برای آن دارای یک پردازنده Intel Core i5-7600 یا AMD Ryzen 5 1600 درکنار 8 گیگابایت حافظه رم و یکی از کارت گرافیک‌های GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 590 خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا