Cyberpunk

نقشه و کارت پستال‌های فیزیکی Cyberpunk 2077 فاش شدند

نقشه کامل بازی Cyberpunk 2077 به همراه تعدادی کارت پستال نسخه فیزیکی به تازگی در فضای مجازی به بیرون درز پیدا کرده است و به ما دید بهتری از اندازه مناطق مختلف موجود در داخل شهر می‌دهد.

نقشه کاملی که امروز فاش شده، یک نقشه است که در نسخه فیزیکی بازی گنجانده شده است. اگرچه مسلماً از نقشه The Witcher 3 کوچکتر است، اما تراکم سازه‌ها در آن زیاد است و همچنین نقشه به صورت عمودی است. مجموعه‌ای از کارت پستال‌های Cyberpunk 2077 که در نسخه فیزیکی بازی نیز وجود دارد، به همراه نقشه فاش شده است.

Marthe Jonkers کانسپت آرتیست ارشد بازی Cyberpunk 2077 در مصاحبه‌ای که در سال گذشته داشته است گفت: « این شهر واقعاً هسته اصلی بازی Cyberpunk 2077 است. ما بسیار کلی به نقشه نگاه کردیم. ما با ایده‌های بسیار بزرگی از شهر شروع کردیم و سپس بسیار به جزئیات پرداختیم. به عنوان مثال ما یک برنامه‌ریز شهری در تیم داریم که واقعاً به ما در تهیه نقشه و چیدمان کمک می‌کند تا شهر بسیار واقعی احساس شود.»

اکنون مشخص شد که در بازی Cyberpunk 2077 یک نقه عمودی را داریم. ولی در The Witcher، نقشه بیشتر گسترده بود و به شکل عمودی نبود. این نقشه بزرگ و عودی است و راه‌های زیادی برای بالا و پایین رفتن وجود دارد. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر ( 29 آبان ماه ) برای پلتفرم‌های PC، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس‌وان منتشر می‌شود. همچنین باید منتظر ماند تا عملکرد آن را مشاهده کنیم.

Cyberpunk
Cyberpunk

همچنین بخوانید:

منبع: wccftech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا