Killzone

وب‌سایت Killzone توسط پلی‌استیشن بسته شده است

سونی به‌تازگی وب‌سایت رسمی مجموعه بازی‌های شوتر Killzone را بسته است و بازدید‌کنندگان آن را به سمت سایت PlayStation هدایت می‌کند.

از آنجا که Guerilla Games برای خلق Horizon Zero Dawn اقدام کرده و در حال توسعه دنباله آن است، مجموعه Killzone در تاریکی مانده است. این مجموعه امید زیادی برای ساخت نسخه‌ی جدید در آینده‌ای نزدیک ندارد. این بیانیه اکنون با از بین رفتن وب‌سایت رسمی، اهمیت بیشتری پیدا کرده و کاربران را به وب‌سایت PlayStation هدایت می‌کند.

اگر به وب‌سایت Killzone ، تحت عنوان Killzone.com مراجعه کنید با یک صفحه‌ی بسته شده شده مواجه می‌شوید. این صفحه همچنان ادامه دارد و بیان می‌کند که با رفتن به جلو، تمام ترافیک ورودی به PlayStation.com هدایت می‌شوند. بازیکنان دیگر قادر به ایجاد یا مدیریت قبیله در Shadow Fall نخواهند بود. با این حال، حالت‌های چند نفره آنلاین، آمار پخش‌کننده و داده‌های رتبه بندی برای Killzone Mercenary و Shadow Fall همچنان در دسترس خواهد بود. سپس گریلا از همه هواداران حاضر در آنجا برای سالها اشتیاق و پشتیبانی تشکر می کند.

کیلزون یکی از مجموعه‌های مهم بازی برای برند پلی‌استیشن به ‌شمار می‌رفت. اما این یک بازی اصلی برای پلی‌استیشن 3 بود. حداقل برای من، وقتی به پلی‌استیشن فکر کردم، به God of War ، Uncharted و Killzone فکر کردم. از بسیاری جهات پلی‌استیشن نیز این سری را فراموش نکرده است. در حین ویدئوی UI برای PS5 ، حساب کاربری کاربر در ابتدا یک آواتار از Killzone بود. برخی از نام‌های موجود در نمایش نیز اشاره به شخصیت‌های دیگر این مجموعه داشتند.

با از بین رفتن وب‌سایت، آینده خیلی خوب برای مجموعه به نظر نمی‌رسد. اگرچه در حال حاضر بازی‌های رایانه‌ای در حال ساخت است که در آن ریمسترها، ریمیک‌ به وفور یافت می‌شود. خیلی دور از انتظار نیست که گوریلا گیمز در آینده دست به ریمستر کردن مجموعه Killzone بپردازد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا