Nioh 2

کاربران نسخه‌ی پی‌سی Nioh 2 از عملکرد آن ناراضی هستند

بازی Nioh 2 از زمان انتشار در Steam ، تاکنون عملکرد راضی‌کننده‌ای نداشته است و بسیاری از کاربران از مشکلات مختلف بازی از جمله نرخ فریم شکایت دارند.

از 4000+ بررسی که تاکنون برای Nioh 2 نوشته شده است، تقریبا 3000 مورد آن مثبت بوده است. اما 1300+ بررسی منفی نیز داشتیم که بیشتر آن‌ها عملکرد بازی را ضعیف دانستند.

برای مثال کاربری نوشت: «به طور کلی، Nioh 2 بازی خوبی است. اما در حال حاضر من نمی‌توانم آن را توصیه کنم. من آن را برای مدت طولانی در PS4 بازی کردم و خیلی خوب پیش رفت. تا اینکه نسخه PC آن را تجربه کردم. با وجود داشتن پردازنده Core i9 9900k، کارت گرافیک 1080ti، رم ۱۶ گیگابایت و نصب کردن بازی روی SSD، در رزولوشن ۱۰۸۰p از مشکل افت فریم رنج می‌برد که تاثیر این اتفاق روی تجربه بازی کاملا واضح است. تجربه‌ی بازی برای افرادی که بدون کنترل بازی می‌کنند می‌تواند مشکل‌ساز باشد. زیرا بازی سرشار از کمبو‌های مختلف، توانایی‌های مخفی و … است. بنابراین ندانستن یک دکمه می‌تواند مشکل بزرگی در روند بازی ایجاد کند.»

حتی افرادی که نقد کلی مثبتی برای بازی در نظر گرفته‌اند هم به سنگین اجرا شدن آن اشاره کرده‌اند. همچنین پیشنهاداتی مثل پایین آوردن کیفیت افکت‌های مختلف را برای بهبود عملکرد بازی شاهد هستیم.

برای مثال کاربر دیگری نوشت: «Nioh 2 بسیا بهتر از نسخه‌ی اول است. تعداد دشمن بیشتر، تنوع آن‌ها بیشتر، طراحی بهتر، یک داستان مناسب، مکانیک‌های جدید مبارزه عالی است. اما عملکرد بازی به طور جدی نیاز به بهبود دارد. Yokai Realms و برخی حملات موجب افت نرخ فریم شما خواهد شد. اساساً بازی با افکت‌های کم رنگ اجرا می‌شود. من برای تجربه‌ی گیم‌پلی بازی، آن را به شما را پیشنهاد می‌کنم. اما اگر به بهبود این موضوعات نپردازند دیگر نمی‌توانم از آن حمایت کنم.»

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا