اپلیکیشن سامسونگ جسچرها حرکتی را برای Galaxy Watch 3 تایید می‌کند

چند روز پیش سامسونگ پلاگین (افزونه) اپلیکیشن Galaxy Buds Live را در پلی‌استور و اپ‌استور منتشر کرد. تنها چند ساعت پس از این اتفاق، پلاگین Galaxy Watch 3 نیز عرضه شد. این افزونه اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. اما کارکنان xda-developers منابع کد اپلیکیشن را رمزگشایی کردند تا از این طریق قابلیت‌ها احتمالی Galaxy Watch 3 را کشف کنند.

اولین و جالب‌ترین ویژگی، پشتیبانی از جسچرها دست می‌باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید با باز و بسته کردن مچ دست خود به تماس‌ها صوتی پاسخ دهید. برای استفاده از این قابلیت کافی است زمانی که کسی با شما تماس می‌گیرد، دست خود را مشت و سپس باز کنید؛ با این حرکت، ساعت به تماس شما پاسخ خواهد داد.

یک ژست حرکتی دیگر مربوط به اسکرین‌شات است. این یک ویژگی جدید در سری ساعت‌ها هوشمند Galaxy Watch محسوب نمی‌شود. اما نحوه گرفتن تصاویر در Galaxy Watch 3 تغییر کرده است. در نسخه‌ها قبلی برای گرفتن اسکرین‌شات می‌بایست کلید پایینی را نگه دارید و در عین حال به سمت چپ نیز swip کنید. اما حالا سامسونگ به شما امکان می‌دهد با نگه داشتن همزمان دو کلید کناری اقدام به ثبت تصویر از صفحه نمایش کنید.

یک ویژگی خوب دیگری که به Galaxy Watch 3 اضافه شده است، قابلیت تشخیص سقوط می‌باشد. این ویژگی در ساعت هوشمند مورد بحث مشابه حالت SOS فعلی کار خواهد کرد. در زمان سقوط، قابلیت مذکور سبب می‌شود ساعت هوشمند شما به مدت 60 ثانیه زنگ بخورد؛ اگر به این هشدار پاسخ ندهید، یک پیام صوتی 5 ثانیه‌ای به مخاطبین اضطراری شما ارسال می‌شود. همچنین در زمان سقوط، گزینه‌ای به منظور برقراری تماس SOS وجود دارد. برای بهره‌مندی از این قابلیت تنها کافی است مخاطبین اضطراری خود را وارد کنید.

کارکنان xda-developers همچنین توانستند تمام واچ‌فیس‌هایی را که پیش‌فرض برای Galaxy Watch 3 ارئه می‌شوند را نیز پیدا کنند. چند مورد از این تصاویر در والپیپرها سری Galaxy Note 20 نیز رویت شده بودند. شما می‌توانید تمام واچ‌فیس‌ها این ساعت هوشمند را در زیر مشاهده کنید.

اپلیکیشن سامسونگ جسچرها حرکتی را برای Galaxy Watch 3 تایید می‌کند

تمام موارد ذکر شده، قابلیت‌ها جذابی را به سری ساعت‌ها هوشمند Galaxy Watch اضافه می‌کند. البته ما انتظار داریم تا زمان معرفی دستگاه، ویژگی‌ها بیشتری از این گجت پوشیدنی منتشر شود. انتظار می‌‌رود که Galaxy Watch 3 در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) و طی رویداد Unpacked معرفی شود. البته سامسونگ در کنار این ساعت هوشمند، از سری Galaxy Note 20 و تلفن هوشمند تاشو Galaxy Fold 2 نیز رونمایی خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

شیائومی در تاریخ 10 مرداد از Black Shark 3S رونمایی می‌کند

گوگل از داده‌ها اندرویدی شرکت‌ها رقیب، به نفع خود استفاده می‌کند

شیشه محافظ جدید کورنینگ با نام Gorilla Glass Victus معرفی شد

منبع: xda-developers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا