اولین لپ‌تاپ گیمینگ الجی

اولین لپ‌تاپ گیمینگ الجی با RTX 3080 و پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی شد

الجی سرانجام از اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود با عنوان UltraGear 17G90Q که به پردازنده نسل یازدهم اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3080 Max-Q انویدیا با حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است، رونمایی کرد.

الجی با ساخت لپ‌تاپ بیگانه نیست اما این شرکت تاکنون تمرکز اصلی خود را بجای ارائه بهترین تجربه گیمینگ، بر روی بهره‌وری اداری معطوف کرده است.به عنوان مثال LG Gram 17 که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، یک دستگاه سبک و ایده‌آل به منظور استفاده‌های اداری به حساب می‌آید. اما فقدان کارت گرافیک اختصاصی به خوبی نشان می‌دهد که این لپ‌تاپ برای بازی ساخته نشده است.

تا به حال تنها دو مدل از لپ‌تاپ‌های الجی به کارت گرافیک انویدیا مجهز شده‌اند که هر دوی آنها نیز از کارت گرافیک سطح پایین GTX 1650 استفاده می‌کنند. این درحالی است که UltraGear 17G90Q به کارت گرافیک RTX 3080 که در حال حاضر قدرتمندترین کارت گرافیکی است که انویدیا برای لپ‌تاپ‌ها ارائه می‌دهد، مجهز شده است. سایر مشخصات دستگاه نیز شامل صفحه نمایش IPS با وضوح تصویر 1080p و نرخ نوسازی 300 هرتز، کیبورد مجهز به RGB، حسگر اثر انگشت در دکمه روشن/خاموش و وبکم با وضوح تصویر 1080p می‌باشد. بدنه لپ‌تاپ نیز از جنس آلومینیوم بوده و در رنگ‌بندی خاکستری بنفش روانه بازار خواهد شد.

اولین لپ‌تاپ گیمینگ الجی

باوجود اینکه UltraGear 17G90Q برای بازی ساخته شده است اما مجموعه‌ای از درگاه‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A، جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه HDMI، درگاه اترنت و درگاه کارت حافظه microSD می‌باشد. الجی قیمت این لپ‌تاپ جدید را اعلام نکرده است اما بیان می‌کند در جریان رویداد CES 2022 علاوه بر معرفی رسمی اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود اطلاعات بیشتری از آنرا نیز با ما به اشتراک می‌گذارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا