بازی Marvel’s Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 معرفی شد

در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021، بازی Marvel’s Spider-Man 2 را با انتشار یک تریلر کوتاه معرفی شد. این بازی در سال 2023 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

اینسامنیاک گیمز، در جریان رویداد پلی‌استیشن شوکیس 2021 که ساعت 00:30 بامداد جمعه برگزار شد، با انتشار یک تریلر کوتاه از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را معرفی کرد. این بازی برای عرضه در سال 2023 برنامه‌ریزی شده است و انحصاری پلی‌استیشن 5 خواهد بود. تریلر این بازی تقریبا 2 دقیقه بود که در آن شاهد پیتر پارکر و مایلز مورالز در کنار هم بودیم، آن‌ها با کمک هم با گروهی از خلافکاران مبارزه می‌کردند. پس از نابودی گروه خلافکاران، آن‌ها متوجه چیزی در کوچه‌‌ای تنگ و تاریک می‌شوند، دوربین کم کم زوم می‌شود و چهره‌ی ونوم آشکار می‌شود. ونوم یکی از خبیث‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین آنتاگونیست‌های دنیای اسپادرمن است و تقابل آن‌ها با یکدیگر همیشه برای طرفداران این مجموعه جذاب خواهد بود. تریلر بازی Marvel’s Spider-Man 2 را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

سونی و اینسامنیاک گیمز در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام کردند که تونی تاد (Candyman) وظیفه صداگذاری Venom را در بر عهده خواهد داشت. همچنین تأیید شده است که یوری لوونثال و نادی جتر به ترتیب در نقش‌های پیتر و مایلز را بازی می‌کنند. در مورد اینکه آیا پیتر چهره اصلی و بهتر خود را پس می گیرد یا نه صحبتی به میان نیامده است.

به نظر می‌رسد صدای Kraven the Hunter ، یکی دیگر از دشمنان اسپایدرمن، نیز در این تریلر به گوش می‌رسد، اما هنوز تأیید نشده است. آنچه که تأیید شده، تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 است، پس اگر امیدوار بودید که بزودی یک بازی جدید با محوریت شخصیت اسپایدرمن را تهیه کنید، باید بدانید که این بازی تا سال 2023 عرضه نخواهد شد. البته این اتفاق جنبه مثبت هم دارد، یعنی سازندگان زمان کافی دارند تا بر روی Marvel’s Spider-Man 2 کار کنند و یک بازی عالی را به کاربران ارائه دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا