Metro 2033

بازی Metro 2033 به صورت رایگان در Steam برای مدت زمان محدود

بازی Metro 2033 برای مدت زمان محدودی بر روی سرویس استیم رایگان شده است و مشترین این سرویس می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

Metro 2033 یک بازی اول شخص اکشن ماجرایی در ژانر ترسناک است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. این بازی توسط 4A Games در سال ۲۰۱۰ در اوکراین ساخته شد و در ماه مارس سال ۲۰۱۰ برای مایکروسافت ویندوز و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد. در ادامه ریمیک این بازی تحت عنوان Metro 2033 Redux ساخته شد که از فروشگاه آنلاین Steam حذف شد. در نسخه‌ی ریمیک شده‌ی این بازی، علاوه‌بر ارتقاء جلوه‌های گرافیکی، هوش مصنوعی دشمنان بهبود یافته و کنترل سلاح‌ها و گیم‌پلی بازی نیز بهتر شده است. همچنین برخی از اسلحه‌ها و موارد دیگر را از دنباله خود یعنی Metro Last Light ، وارد بازی اول کرد. حال در شما می‌توانید نسخه‌ی اصلی این بازی را برای مدت محدود در Steam تجربه کنید.

حال پس از مدتی Metro 2033 دوباره در Steam مورد استفاده قرار گرفته است، اما برای مدت زمانی محدود و مشترکین این سرویس می‌توانند آن را تا دوشنبه 15 مارس (25 اسفند ماه) ساعت 1 بعد از ظهر تجربه کنند. هم این نسخه و هم نسخه ریمیک شده‌ی آن پیش از این نیز به‌صورت رایگان پیشنهاد شده بود.

در حال حاضر این lمجموعه دهمین سالگرد تأسیس خود را با پیشنهاد رایگان و فروش کل امتیازات در Steam جشن می‌گیرد. Metro 2033 Redux و Metro Last Light Redux را می‌‌توان با قیمت 3.99 دلار خریداری کرد، در حالی که Metro Exodus ، نسخه Gold Edition این بازی و تمامی محتوای قابل دانلود آن نیز تخفیف‌های قابل توجهی را دریافت کرده‌اند. باندل این مجموعه که حاوی هر سه بازی به همراه تمامی محتوای الحاقی آن‌ها می‌شود را می‌توانید با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. این فروش تا 15 مارس، همزمان با پیشنهاد رایگان، ادامه خواهد داشت.

استودیو بازی‌سازی 4A Games سال گذشته اعلام کرد که کار بر روی نسخه بعدی این مجموعه‌ را که برای کنسول‌های PlayStation 5 ، Xbox Series X/S و PC برنامه‌ریزی شده است، آغاز کرده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا