تریلر گیم‌پلی Perfect Dark

تریلر گیم‌پلی بازی Perfect Dark احتمالاً در E3 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد

به گفته جف گراب، خبرنگار VentureBeat، تریلر گیم‌پلی بازی Perfect Dark احتمالاً در E3 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد.

به‌تازگی در جریان آخرین قسمت از پادکست XboxEra، جف گراب، خبرنگار سرشناس رسانه‌ی VentureBeat، در مورد وضعیت فعلی اخیر استودیوهای مایکروسافت صحبت کرد. وی در طول پادکست برنامه‌های مایکروسافت برای نمایشگاه E3 2022 و بازی‌های انحصاری آماده جهت انتشار در سال 2023 را فاش کرد. یکی از مواردی که جف گراب به آن اشاره کرد، انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Perfect Dark در این رویداد بود.

جف گراب معتقد است که مایکروسافت همانند سال قبل بار دیگر میزبان رویداد بزرگ نمایش بازی‌های E3 خواهد بود و امسال بیشتر روی نمایش بازی‌های Starfield، Redfall و Forza Motorsport تمرکز خواهد کرد. مهمتر از همه، او انتظار دارد که یک تریلر کوتاه و ویژه از گیم‌پلی ریبوت بازی Perfect Dark ساخته شرکت The Initiative نیز در در جریان رویداد E3 سال 2022 به نمایش گذاشته شود. وی همچنین اظهار داشت که باید کابران منتظر عرضه این اثر در کنار بازی Avowed استودیو آبسیدین اینترتینمنت برای سال 2023 باشند.

جف گراب همچنین به وضعیت فعلی بازی Everwild اشاره کرد و معتقد است که این عنوان حداقل تا سال 2024 منتشر نخواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات در حال حاضر فقط در حد حدس‌ و گمان است؛ بنابراین بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات رسمی از سوی مایکروسافت منتظر بمانیم. با این حال، با ما همراه باشید، ما شما را در جریان هر گونه اطلاعات جدیدی که به دستمان می‌رسد، قرار خواهیم داد. همچنین شما می‌توانید نظر خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا