Spider-Man: Miles Morales

تریلر Spider-Man: Miles Morales باس‌فایت Rhino را نشان می‌دهد

به تازگی تریلری جدید از بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد. در آن Spider-Man را درحال مبارزه با شخصیت Rhino به نمایش گذاشته شده است.

در حالی که تنها یک ماه به عرضه پلی استیشن 5 باقی مانده است، Insomniac Games و GameInformer تریلری جدید از گیم‌پلی Spider-Man: Miles Morales منتشر کردند.

گیم‌پلی بازی با شخصیت‌های Peter Parker و Miles Morales در حالی شروع می‌شود که چندین کامیون و یک هواپیما در خیابان به یکدیگر برخورد می‌کنند. از آنجا، Rhino را از یکی از کامیون‌های حمل و نقل پلیس مشاهده می‌کنیم. سپس به دو منطقه مختلف که Miles در برابر Rhino قرار می‌گیرد. سکانس اول نشان می‌دهد که مایلز در حال مبارزه با راینو در خارج از خانه است در حالی که او را با حرکتی به نام Vemon Punch زمین می‌زند. منطقه دوم نشان می‌دهد که مایلز پشت راینو قرار گرفته و او را به درون دیواری سوق می‌دهد تا او را از پا درآورد.

می‌توانید تریلر مورد نظر را در این لینک مشاهده کنید.

بازی Spider-Man: Miles Morales در تاریخ 22 آبان ماه (12 نوامبر) برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتش می‌شود. همچنین خریداران نسخه‌ی PlayStation 4 می‌توانند این بازی را به صورت یک بروزرسانی رایگان در PlayStation 5 دریافت کنند.

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا