Halo Infinite

تقریباً روند تولید محتوای Halo Infinite رو به اتمام است

در جدیدترین اخبار یکی از اینسایدرها در توییتی اعلام کرده، روند تولید محتوای بازی Halo Infinite رو به اتمام است. همچنین سازنده‌ها بر جنبه‌های فنی متمرکز شده‌اند.

به‌تازگی در مورد کناره‌گیری Halo Infinite از پروژه کریس‌لی از سمت خود با نگرانی بسیاری از جانب طرفداران این مجموعه روبرو شده است. به‌خصوص با توجه به این واقعیت که مایکروسافت در شروع نسل‌های پیشین خود این شوتر محبوب همزمان با عرضه‌کنسول جدید انتشار می‌یافت. اما طبق گفته‌های Klobrille اخیراً به توییتر اشاره کرد که Halo Infinite مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. محتوای بازی کم‌وبیش کامل است. طبق گفته Klobrille، این استودیو اکنون تقریباً به طور کامل بر جنبه‌های فنی توسعه و پرداخت بازی متمرکز شده است. به همین ترتیب، انتشار بازی در سال 2021 کم‌‌وبیش قطعی به نظر می‌رسد.

در گذشته شایعاتی وجود داشت که گفته می‌شد Halo Infinite ممکن است از سال 2021 به تأخیر بیفتد. اگرچه اینسایدرها این شایعات را به طور جدی رد کرده‌اند. رئیس ایکس‌باکس، فیل اسپنسر پیشنهاد کرده است که این استودیو ممکن است به فکر انتشار بخش داستانی، کمپین و حالت چند نفره به طور جداگانه باشد. بنابراین هنوز تعداد زیادی سوال باقی‌مانده است که باید پاسخ داده شوند.


Halo Infinite ، هر زمان که راه اندازی شود، برای Xbox Series X ،Xbox Series S ،Xbox One و PC در دسترس خواهد بود. جوزف استاتن، پیشکسوت Halo از روزهای Bungie، برای هدایت توسعه کمپین و کمک به بسته شدن توسعه به این هیئت آورده شده است.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا