سایبرپانک 2077 تأخیر خورد و در گیم‌اواردز حضور نخواهد داشت

بله حقیقت دارد سایبرپانک 2077 به صورت ناباورانه مجدداً تأخیر خورد تا بازی استودیو CD Projekt Red در مراسم گیم‌اواردز امسال شرکت داده نشود.

Cyberpunk 2077 بازی پر سر و صدای این روز‌های صنعت گیم درحالی که قرار بود در تاریخ 19 نوامبر (29 آبان ماه) منتشر شود CD Projekt Red در توییتی در صفحه رسمی بازی سایبرپانک 2077 به طور رسمی اعلام کرد که این بازی 21 روز تأخییر خواهد داشت و در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر ماه) منتشر خواهد شد. جف کیلی برگزارکننده‌ی مراسم The Game Awards نیز اعلام کرد که این بازی رسماً از لیست شرکت کنندگان این مراسم خط خواهد خورد و باید تا سال دیگر صبر کند.

توییت این خبر را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

علت تأخیر توسط CD Projekt Red کار بر روی بروزرسانی روز عرضه‌ی بازی و تست کامل آن نام برده شد. جیسون شرایر و چند تن دیگر از اعضای تیم توسعه دهنده نیز از خبر گلد شدن بازی تعجب کرده بودند. همچنین اعلام کردند کار سختی برای آماده‌سازی آپدیت روز اول بازی دارند.

انتشار این خبر نیز باعث نارضایتی کاربرانی که بی‌صبرانه منتظر انتشار این بازی بودند شد. نتیجه‌‌ی آن نیز سیل هجوم آن‌ها به صفحه‌ی توییتری سایبرپانک 2077 بود. ولی خوب آن‌ها چاره‌ای ندارد تا برای تجربه‌ی بازی تا 10 دسامبر صبر کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۰ دسامبر (۲۰ آذر) برای پلتفرم‌های PC ،Xbox One ،Xbox Series S ،Xbox Series X ،PS5 ،PS4 و Google Stadia می‌شود.

همچنین بخوانید:

منبع: twitter.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا