Kena: Bridge of Spirits

در تریلر جدید Kena: Bridge of Spirits دنیایی این بازی به نمایش گزاشته شده است

در جدیدترین اخبار صنعت گیم، تریلری جدید از بازی Kena: Bridge of Spirits منتشر شده است که محتویات آن حول محور زیبایی بصری جهان بازی و جزئیاتی از گیم‌پلی آن است.

استودیو بازی‌سازی Ember Lab با انتشار تصاویر جدید از گیم‌پلی Kena: Bridge of Spirits که در Future Games Show Spring Showcase به نمایش درآمده است، قصد جلب کردن توجه گیمرها را به بازی جدید خود دارد. این عنوان در تاریخ 24 آگوست 2021 (2 شهریور 1400) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. همچنین علاوه‌بر کنسول‌های سونی این بازی برای PC عرصه خواهد شد. تریلر منشتر شده توسط استودیو Ember Lab از روی نسخه‌ی PS5 این بازی است.

تریلرجدید Kena: Bridge of Spirits را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

در تریلر منتشر شده از این بازی اطلاعات کمی از هیولاها و دشمنان بازی به نمایش گذاشته شده است و در آن بیشتر به موضوع زیبایی بصری و جلوه‌های گرافیکی بازی پرداخته شده است که بسیار چشم‌نواز بوده و باعث می‌شد، هنگام دیدن تریلر غرق در آن شوید و از تماشای آن لذت ببرید. در کنار آن‌ها، در تریلر موجودات کوچکی به نمایش گذاشته شده‌اند که بسیار با‌نمک بوده و در بخش زیادی از آن حضور پررنگی داشتنه‌اند، این موجودات کوچک توانستند توجه خیلی از گیمرها را به خود جلب کنند و سبب محبوبیت چند برابر بازی شوند، در ضمن آن‌ها در طول مسیر به شما کمک می‌کنند تا مأموریت‌های بازی را یکی پس از دیگری طی کنید و بازی را به اتمام برسانید. گیم‌پلی پلتفرمر، مبارزه و صد البته گشت‌وگذار در نقاط مختلف جهان بازی از جمله کارهایی هستند که در Kena: Bridge of Spirits مشغول انجام آن‌ها می‌شوید. همچنین شما با پیشروی در بازی توانایی خود را افزایش می‌دهید و با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف می‌توانید به شخصی‌سازی آن‌ها بپردازید تا هرچه بیشتر از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا