پلی‌استیشن 5

سونی برنامه‌های بیشتری برای بازی‌های تردپارتی پلی‌استیشن 5 در سر دارد

به نظر می‌رسد سونی برنامه‌های بیشتری برای بازی‌های تردپاری پلی‌استیشن 5 در سر دارد و در ماه‌ها و سال‌های آینده تعداد زیادی بازی را برای کاربران این کنسول در دسترس قرار می‌دهد.

اخیرا هرمن هولست، مدیر استودیوی PlayStation به صورت رسمی اعلام کرد که سونی بیش از 25 بازی انحصاری برای PS5 در دست ساخت دارد و با بازی‌هایی مانند God of War: Ragnarok ،Horizon Forbidden West ،Gran Turismo 7 و عنواینی دیگر از این موارد هستند که این خبر بسیار خوبی برای کاربران پلی‌استیشن است. حال در کنار این موارد به نظر می‌رسد که سونی برنامه‌های بیشتری برای بازی‌های تردپارتی پلی‌استیشن 5 در سر دارد و کاربران PS5 باید منتظر بازی‌های بیشتری از طرف پلی‌استیشن باشند.

حال در جدیدترین اخبار صنعت گیم ساعاتی پیش کریستین سوونسون، معاون و مسئول روابط تردپارتی در پلی‌استیشن، در پاسخ به پستی در مورد ‌نقل‌قول فوق در صفحه LinkedIn خود، درکنار این موضوع به خروجی‌ها و آثار تردپارتی که قرار است برای PS5 عرضه شود نیز اشاره کرد و گفت: «فقط صبر کنید و ببینید که چه بازی‌هایی از شرکای تردپارتی ما به بازار عرضه خواهد شد.»

در حال حاضر انحصاری‌های مهم تردپارتی زیادی برای پلی‌استیشن 5 معرفی شده است، از جمله این بازی‌های می‌توان به GhostWire: Tokyo، بازی Deathloop، بازی Forspoken و Final Fantasy 16 اشاره کرد. البته بازی Kena: Bridge of Spirits که قرار است در ماه اوت به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن منتشر شود را نیز نباید فراموش کرد.

در صورت انتشار اخبار بیشتری در این رابطه، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، همچنین شما نیز می‌توانید نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا