سگا

سگا می‌تواند 882 میلیون دلار برای ساخت بازی بزرگ خود هزینه کند

سگا می‌خواهد در چند سال آینده نزدیک به 882 میلیون دلار هزینه کند تا یک بازی بزرگ در سطح جهانی بسازد و برای این کار احتمال دارد که استودیو جدیدی خریداری کند.

شرکت Sega چند بار گفت که قصد ساخت یک بازی بسیار بزرگ را دارد، یک پروژه میان مدت یا بلند مدت که به موفقیت عظیم در نقاط مختلف دنیا برسد. در گزارش سالانه این شرکت که این هفته منتشر شد، شرکت مادر SegaSammy اعلام کرد که سرمایه‌گذاری برای این بروژه را تا سقف 100 میلیارد ین (882 میلیون دلار) را طی پنج سال آینده در نظر خواهد گرفت. این سرمایه‌گذاری علاوه‌بر استودیوهای خود سگا برای خرید استودیو جدید نیز خواهد بود تا این شرکت بتوانند هرچه بهتر مراحل ساخت این بازی را پیش ببرند. این پروژه‌ی عظیم که از آن با نام Super Game یاد می‌شود، قرار است به موفقیت جهانی، سیستم‌های آنلاین، ساخت یک جامعه پیرامون خود و به‌کارگیری درست مجموعه‌ها توجه داشته باشد.

سگا یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های استودیویی را در میان شرکت‌های ژاپنی دارد، بنابراین انتظار می‌رود در طول این 5 سال این پروژه را به نتیجه برساند. شرکت Sega صاحب استودیو Creative Assembly، استودیو Sports Interactive، استودیو Relic، شرکت Atlus، استودیو Amplitude و استودیو Two Point است. حالا سگا ممکن است هر لحظه به هدف تکمیل تیم‌های بازی‌سازی خود با این 882 میلیون دلار پول سراغ خرید استودیو برود.

در گزارش سالانه SegaSammy، آمده است که هر گونه خرید در آینده بر اساس اینکه چگونه می‌تواند از توسعه‌دهندگان فعلی آن تمجید کند، در نظر گرفته شود. شگا در بیانیه خود می‌گوید:

روش تعامل مردم با بازی‌ها متنوع‌تر می‌شود و اکوسیستم به‌طور تصاعدی در حال رشد است. در این زمینه، SEGA می‌خواهد از مرز ساخت بازی‌های معمولی فراتر رفته و چالش ایجاد بازی‌های فوق‌العاده‌ را که جامعه گیمرها را به هیجان در می‌آورد، بپذیرد.

به طور طبیعی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که چنین بازی‌های بزرگی به یک سرمایه‌گذاری قابل توجه‌ای نیاز دارد. ما باید فناوری‌ها و روندهای جدید توسعه را با هم ترکیب کنیم. برای این منظور، ما باید استودیوهای خود را به این امکانات تقویت کنیم و حتی در صورت نیاز استودیو جدیدی خریداری کنیم.

این شرکت به امتیاز متاکریتیک بازی‌های خود بسیار اهمیت می‌دهد و دیگر به عرضه‌ی بازی‌های مخصوص ژاپن فکر نمی‌کند. بلکه می‌خواهد آن‌ها با بومی‌سازی مناسب به فروش بیشتر در کشورهای مختلف و مخصوصا آمریکا برسند؛ درست یه مانند بازی‌های از قبیل Yakuza و Hatsune و Miku. همچنین باتوجه‌به قرارداد سگا با مایکروسافت برای استفاده از پلتفرم ابری Azure، به احتمال زیاد حداقل یک بازی بزرگ و پرخرج سگا شدیدا متمرکز روی سیستم‌های آنلاین خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا