بازی Call Of Duty Warzone

طرح کلی نقشه Caldera بازی Call Of Duty Warzone منتشر شد

به‌تازگی یکی از مدیران اکتیویژن تصمیم گرفت در صفحه‌ توییتر شخصی خود تصویری از نقشه‌ی Caldera بازی Call Of Duty Warzone را منتشر کند.

چندی پیش آخرین نسخه از سری Call of Duty با نام Vanguard منتشر شد که داستان آن در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و به‌نظر می‌رسد بازی تا به اینجا بازخوردهای مثبی از جانب منتقدان و گیمرها دریافت کرده است. همانطور که می‌دانید Vanguard تنها بازی این مجموعه نیست و بازی بتل رویال وارزون نیز نیاز به پشتیبانی قوی‌ای از جانب اکتیویژن دارد. بنابراین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط این شرکت قرار است نقشه‌ جدید بازی Call of Duty: Warzone در تاریخ 11 آذرماه (2 دسامبر) برای این بازی عرضه شود.

ماه آینده بازی Call Of Duty Warzone یک بروزرسانی بزرگ دریافت می‌کند که طی آن قرار است که نقشه‌ی جدیدی به بازی اضافه شود. این بروزرسانی همان فصل یک Vanguard در این بازی است. براساس اخبار جدید یکی از مدیران اکتیویژن در صفحه‌ی رسمی توییتر خود یک طرح کلی از نقشه‌ی جدید Call Of Duty Warzone را با نام Caldera منتشر کرد. درست مانند نقشه‌ی Verdansk ’84 که در زمان انتشار بازی Black Ops Cold War در سال گذشته جای نخستین نقشه‌ی بازی را گرفت، نقشه‌ی Caldera واقع در اقیانوس آرام نیز به‌زودی جایگزین نقشه‌ی فعلی وارزون خواهد شد. همان‌طور که در تصویر پایین می‌بینید، این تصویر جزئیات زیادی را در معرض نمایش قرار نمی‌دهد. اما باعث می‌شود که بازیکن‌ها درک بیشتری از ابعاد نقشه و ساختار کلی آن پیدا کنند.

بازی Call Of Duty Warzone

بازی‌های Call of Duty: Vanguard و Call of Duty Warzone هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس،ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس هستند. آپدیت Warzone برای این پلتفرم‍‌ها در 2 دسامبر (11 آذرماه) منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا