بازی Forza Horizon 5

نمرات بازی Forza Horizon 5 از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی Forza Horizon 5 از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و بار دیگر شاهد عملکرد فوق‌العاده یکی دیگر از نسخه‌های فورزا هورایزن بودیم.

Forza Horizon 5 نام یک بازی ویدئویی ریسینگ جهان‌باز است که توسط پلی‌گراند گیمز ساخته و توسط اکس‌باکس گیم استودیوز منتشر می‌شود. این بازی پنجمین بازی از مجموعه عناوین فورزا هورایزن و دوازدهمین بازی از مجموعه سری بازی‌های فورزا می‌باشد. این بازی قرار است در 9 نوامبر 2021 (18 آبان ماه) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و پی‌سی منتشر شود. سازنده‌ی سری Forza Horizon در نسخه‌ی جدید این سری به‌سراغ مکزیک رفت تا تجربه‌ی رانندگی سرگرم‌کننده در محیط‌های این کشور را تقدیم گیمرهای کند. در همین حال چندی پیش نمرات بازی Forza Horizon 5 از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این نسخه نیز مانند بازی‌های قبلی این سری عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و بازخوردهای بسیار مثبتی از جانب منتقدان دریافت کرد. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از دید سایت‌های معتبر دنیا برای این بازی را مشاهده کنید.

GamingBolt:100

تاریخ تکرار می‌شود، زیرا Playground یک بار دیگر یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ جهان‌باز را که تا به حال بازی کرده‌اید، به شما ارائه می‌دهد.

GamesRadar+:100

Forza Horizon 5 یک بازی خیره‌کننده و جذاب در این سری است که مملو از مسابقات به‌یاد ماندنی، سرشار از خلاقیت و محتویات فوق‌العاده است.

IGN:100

Forza Horizon 5 بهترین گزینه برای افراد علاقه‌مند به جمع‌آوری ماشین، تفکر در مورد اتومبیل‌ها و تجربه‌ی رانندگی با آن‌ها است. این یک بازی ریسینگ دردسترس است که کاربرهای مختلف به خوبی با آن همراه می‌شوند؛ چه افرادی که انقدر عاشق بازی‌های ریسینگ هستند که نسخه‌های گران‌تر را خریدند و چه بازیکن‌هایی که صرفا به خاطر قرارگیری آن روی سرویس گیم پس سراغ بازی می‌روند. همچنین به خوبی به ظاهر و فرهنگ مکزیک وفادار است. این بازی با الهام از بازی‌های MMO، تعداد زیادی از فعالیت‌ها و مسابقات را برای گیمر آماده کرده است. نسخه‌ی جدید Forza Horizon هرگز شما را مجبور انجام مرحله‌ای که نمی‌خواهید آن را انجام دهید، نمی‌کند و به طور پیوسته به شما پاداش می‌دهد تا هر طور که دوست دارید بازی را پیش ببرید. این بازی از نظر بصری زیبا و از نظر صداگذاری فوق‌العاده است و تجربه‌ی باشکوهی را به گیمر تحویل می‌دهد. Forza Horizon 5 بالاتر از همه‌ی مواردی که در خود جا داده، بهترین بازی ریسینگ جهان‌باز زندگی من است؛ نتیجه‌ی کار یک استودیو ساخت بازی ماشین‌سواری که در نقطه‌ی اوج قرار دارد.

Game Informer:95

از هر قسمت از بازی، Forza Horizon 5 باعث هیجان‌زدگی مخاطب می‌شود. موقع تجربه‌ی بازی روی صندلی خود میخ‌کوب شده بودم. کارهای زیادی برای انجام دادن در جهان زیبای آن وجود داشت و این بازی یک Supercar تنظیم‌شده به شکل ایده‌آل است.

GameSpot:90

Forza Horizon 5 یکی دیگر از تحولات معنی‌دار این سری است و این‌جا یک نسخه‌ای دگرکون‌کننده از Forza Horizon را نمی‌بینیم. البته شایان ذکر است که این به‌معنی تکراری بودن بازی نیست. این بازی تغییرات کوچک اما متفکرانه‌ای را نسبت به نسخه قبلی خود دارد که باعث می‌شوند بازیکنان با نشستن پشت ماشین‌ها، تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. اثر جدید استودیو Playground Games جلوتر از هر بازی هم‌سبک با خود است.

میانگین نمرات بازی Forza Horizon 5 از دید سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب برابر 91 و 92 شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا