Starfield

شایعه: بازی Starfield در تعطیلات 2021 به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس عرضه می‌شود

چندی پیش یکی از اینسایدرهای ایکس‌باکس ادعا می‌کند که بازی Starfield ساخته استودیو بتسدا در تعطیلات 2021 به صورت انحصاری برای این پلتفرم منتشر می‌شود.

با خریداری شرکت مادر بتسدا یعنی ZeniMax توسط مایکروسافت، آینده آثار این استودیو را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است و این سوال مطرح شد که آیا بازی‌های آینده این استودیو تنها به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت عرضه خواهد شد یا خیر. البته بتسدا ‌بازی‌های بزرگی در دست ساخت دارد که یکی از بزرگترین آن‌ها احتمالاً Starfield است. مدتی است که مردم منتظر یک بازی RPG علمی تخیلی هستند و به نظر می‌رسد که ممکن است در آینده ای نه چندان دور منتشر شود.

اینسایدر ایکس‌باکس در پادکست اخیر خود با نام Xbox Two گفته است که مایکروسافت و بتسدا تمام تلاش خود را می‌کنند تا Starfield را تعطیلات امسال منتشر کنند. وی افزود که بخش اصلی توسعه بازی اساساً انجام شده است و بتسدا در حال حاضر در حال پرداختن به ریزه‌کاری‌های بازی است. در همین حال، او همچنین اظهار داشت که Starfield بدون شک انحصاری کنسول Xbox خواهد بود. صادقانه نباید این مطلب شما را متعجب کند، بالاخره این استودیو متعلق به مایکروسافت است.

وی می‌گوید: «افراد بسیار معتبری به من گفته‌اند که Starfield صد در صد انحصاری Xbox خواهد بود. بنابراین من واقعاً بسیار مطمئن هستم که استارفیلد فقط برای Xbox در حال انتشار است و به من نیز گفته شده است که مایکروسافت تلاش خود را می‌کند تا بازی را در این تعطیلات عرضه کند. آن‌ها واقعاً خواهان استارفیلد در این تعطیلات هستند. ساخت این بازی در واقع به نوعی تمام شده است، در حال حاضر بتسدا درحال رفع کردن باگ‌‌های آن است. روند توسعه‌ی این بازی بسیار شبیه Halo Infinite است و اگر Halo و Starfield بتوانند این پاییز را عرضه شوند، یک مزیت بزرگ برای Game Pass و Xbox خواهد بود.»

این اولین بار نیست که گزارش‌های مشابهی در مورد Starfield می‌شنویم. مدتی پیش که گفته می‌شد این بازی قرار است اواخر سال 2021 عرضه شود و اخیراً نیز گزارش شده است که مایکروسافت قصد دارد بازی را در E3 به طور کامل رونمایی کند و سپس در اواخر سال آن را راه‌اندازی کند. اطلاعات بیشتر در مورد آن را می‌توانید از اینجا بخوانید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا