ناتی داگ

مراحل موشن کپچر بازی جدید ناتی داگ شروع شده است

به‌تازگی یکی از اعضای ارشد ناتی داگ عکسی از خود و دو بازیگر را در استودیوی موشن کپچر منتشر کرده است که خبر از بازی جدید آن‌ها می‌دهد.

بدیهی است که استودیو ناتی داگ پس از عرضه بازی The Last Of Us Part II دست از ساخت پروژه‌های جدید خود نکشیده است، اما هنوز کسی نمی‌داند که آن‌ها اکنون روی چه بازی‌ای مشغول به کار هستند. با اینکه هنوز پاسخ دقیقی نسبت به پروژه‌ی جدید این استویدو در دسترس نیست، یکی از اعضای ارشد ناتی داگ به‌تازگی عکسی را در صفحه‌ی رسمی توییتر خود منتشر کرد که نشان می‌دهد، بازی جدید این استودیو در مراحل موشن کپچر به سر می‌برد، زیرا در این عکس وی را در کنار دو بازیگر در یک استودیو موشن کپچر نشان می‌دهد. خب واضح است که آنان برای تفریح به آنجا نرفته و قطعاً در حال ساخت بازی جدیدی هستند. همچنین در توضیح عکس نیز نوشته شده است: «برگشتن به کار موشن کپچر همیشه برایم لذت‌بخش بوده است.»

حال بسیاری از هواداران مشتاق هستند که بدانند که ناتی داگ روی چه پروژه‌ای در حال کار است؟ در این مدت شایعات و اخبار زیادی در رابطه با پروژه‌های جدید ناتی داگ منتشر شده است. در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی وجود داشتند که ادعا می‌کردند، سازندگان توسعه پروژه چندنفره The Last of Us را در دست کار قرار داده‌اند. همچنین گفته می‌شود، ممکن است آن‌ها در حال ساخت نسخه‌ی ریمیک The Last of Us هستند و باتوجه‌ به اینکه فناوری‌های به‌کار رفته در این بازی مربوط‌به 8 سال پیش است، ممکن است ناتی داگ برای ضبط انیمیشن‌های کاراکترهای این بازی با فناوری‌های جدید، دست به انجام موشن کپچر جدیدی زده باشد. اما این احتمال نیز وجود دارد که آن‌ها در حال کار بر روی IP‌ جدیدی باشند.

ناتی داگ

در توییت منتشر شده از هیدن، علاوه‌بر او دو نفر دیگر نیز حضور دارند که یکی از آن‌ها مارک موساشی و دیگری نیز یک بازیگر ناشناخته است. مارک موساشی یکی از بدل‌کارهای زمان ساخت نسخه‌ی اول The Last of Us است که در آثار ناتی داگ نقش‌آفرینی کرده و حال او را دوباره در کنار هیدن در استویدو موشن کپچر مشاهده کردیم. این احتمال دارد که آن‌ها در حال ساخت ریمیک یا بخش مولتی‌پلیر بازی The Last of Us باشند. به هر حال، آن‌ها قطعاً روی یکی از پروژه‌های خود کار می‌کنند. ما فقط امیدواریم که بزودی در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. در صورت انتشار اخبار بیشتر در این رابطه آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا