نقشه جدید Rainbow Six Siege

نقشه جدید Rainbow Six Siege پس از سه سال منتشر شد

به‌تازگی یوبیسافت پس از گذشت سه سال نقشه جدید Emerald Plains را برای بازی شوتر تاکتیکی Rainbow Six Siege منتشر کرد.

با صرف نظر از اینکه شرکت مایکروسافت هرساله چه بازی‌هایی را منتشر می‌کند، Rainbow Six Siege عنوانی است که همچنان ثابت باقی می‌ماند. یک بازی شوتر تاکتیکی PvP محبوب که به لطف محتواهای جدیدی که به صورت مکرر برای آن عرضه می‌شود توانسته است تا خودش را گسترش بدهد. با این‌ حال جالب است بدانید که تقریبا طی سه سال اخیر، یوبیسافت برای بازی تیراندازی اول شخص رقابتی خود نقشه‌ی کاملاً جدیدی را ارائه نکرده نبود و تنها شهاد باز طراحی نقشه‌های قدیمی بوده‌ایم اما سرانجام این شرکت نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege با نام Emerald Plains را پس از سه سال منتشر کرد که تریلر رونمایی آن را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

در جریان فصل هفتم (Demon Veil) و درحالی که قبلاً تیزرهایی پخش شده بودند، به‌تازگی نقشه Emerald Plains به بازی Rainbow Six Siege اضافه شده است. به‌عبارتی پس از گذشت سه سال شاهد یک نقشه کاملا جدید برای این بازی هستیم. Emerald Plains در ایرلند شمالی واقع شده است، دارای یک باشگاه ورزشی و تفریحی و ساختمان‌ها و زمین‌های باز دیگری نیز می‌باشد. شرکت یوبیسافت در این رابطه اظهار داشت:

دو طبقه‌ی طراحی شده در این نقشه بسیار متمایز هستند، طبقه‌ی پایینی این نقشه ظاهری مدرن دارد و طبقه بالا، ساختاری کلاسیک از یک عمارت به منظور تأکید بر فراخواندن و رد و بدل کردن اطلاعات به هم‌تیمی‌ها را به نمایش می‌گذارد.

یوبیسافت به منظور بخشی از فصل 7: Demon Veil اخیراً یک اپراتور جدید و یک حالت بازی جدید را نیز به Rainbow Six Siege اضافه کرده است. اخیراً نسخه‌ی مبایل بازی رینبوسیکس معرفی شد که خبر بسیار خوبی برای موبایل گیمرها محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا