Crash Bandicoot 4: It's About Time

نمرات بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شد

در چند روز اخیر نمرات بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time از این مجموعه پرطرفدار منتشر شد و این بازی توانست تا نظرات منتقدان را به خود جلب کند.

3 سال پیش ریمستر سگانه اصلی بازی جذاب Crash Bandicoot پس از 22 سال انتظار منتشر شد توانست نظر منتقدان را به خودجلب کند و میانگین نمره 80 را از آن‌ها دریافت کند. حال طرفداران می‌خواستند بدانند که دنباله‌ی این مجموعه ساخته‌ خواهد شد یاخیر؟ در همین حین Activison بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time معرفی کرد. همچنین داستان آن دنباله‌ی سگانه اصلی است و پس از جریانات قسمت سوم آن روایت می‌شود. حال ااین بازی بهد از سال‌ها انتظار روانه بازار شده و توانسته که هم نظر منتقدان و هم کاربران را به خود جلب کند. در ادامه این مطلب می‌توانید نظر برخی از سایت‌های معتبر دنیا درباره‌ی این بازی را بخوانید:

GamesBeat: 100

بازی‌های سگانه اصلی Crash کلاسیک هستند. برای سال‌ها به نظر می‌رسید که هرگز بازی جدیدی به خوبی آن‌ها نخواهیم دید. اما اکنون، با اطمینان می‌گویم که Crash Bandicoot 4 بهترین بازی جدید در این سری است.

GamingTrend: 95

Crash 4 با جلوه‌های بصری، سبک شوخ طبعی دلپذیر دارد، طرفداران جدید و طرفداران قدیمی را به وجد می‌آورد. در حالی که شخصیت‌های جدید چند مسئله کنترل دارند، بازی از ابتدا تا انتها همانند یک انفجار مطلق است.

Game Informer: 85

از بسیاری جهات مثل چالش‌برانگیز بودن، بخش تک‌نفره و کم بودن پلتفرم‌های چالشی، Crash Bandicoot 4: It’s About Time حس و حال بازی‌ای دارد که المان‌های آن به درستی کار نمی‌کنند. علاوه‌براین، اکثر مجموعه‌های ساخته شده در دهه ۹۰ میلادی باید ریبوت شوند تا بتوانند در بازار امروزی بازی‌های ویدیویی، کاربران را سرگرم کنند. در همین راستا، کرش بندیکوت 4 پایدار به ریشه‌های مجموعه است که مورد بدی به حساب نمی‌آید. از نظر بصری بازی واضح‌تر و بهتر شده است و کرش هم ویژگی‌های جدیدی دارد که حس‌وحال تازه‌ای را ایفا می‌کند. بااین‌حال اگر علاقه‌مند به نسخه‌های قدیمی هستید، این بازی همانند همان پلتفرمی است که دوستش دارید.

GameSpot: 80

حتی بیشتر از سگانه اصلی، که به معنای واقعی کلمه بازی‌های اصلی Crash را از دوران جوانی من بازسازی کرد، بازی Crash 4 احساس بازگشت دوباره با این مجموعه را داشت. این تزریق ایده‌های جدید به گیم پلی کلاسیک است که تعجب آور و لذت‌بخش است. حتی به نظر می‌رسد یک خانه بازگشت است.

IGN: 80

Crash Bandicoot 4 بازگشت بزرگی به حساب می‌آید. وجود ایده‌های جدید، شکل و شمایل تازه‌ای را به گیم‌پلی کلاسیک کرش القا کرده است.

VG247: 60

موجب خجالت است که بعضی از مراحل طراحی شده برای این بازی با موتور گرافیکی آن هم‌خوانی ندارد. Toys for Bob این بازی را برپایه سبک قدیمی موجود در دهه ۹۰ توسعه داده است. وجود مکانیزم‌های متعدد و خوب توسعه نیافته در دل بازی درکنار مواردی که به‌جای ارائه دشواری، باعث اذیت و آزار کاربر می‌شود که باعث خواهد شد Crash Bandicoot 4 شبیه‌ به یک اسپین آف لایسنس شده باشد تا اینکه دنباله‌های برای سه‌گانه بازی به حساب آید.

طبق بررسی‌ سایت‌های معتبر جهان میانگین نمره بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در سایت متاکریتیک به عدد 85 رسید.

همچنین بخوانید:

منبع: metacritic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا