بازی Far Cry 6

نمرات بازی Far Cry 6 از دید سایت‌های معتبر دنیا


به‌تازگی نمرات بازی Far Cry 6 از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست نظر منتقدان را به خود جلب گرده و عملکرد قابل قبولی از خود به‌جای بگذارد.

فار کرای 6 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است که توسط یوبیسافت مونترآل ساخته شده و به وسیلهٔ یوبیسافت در ۶ اکتبر 2021 (14 مهرماه) برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و گوگل استادیا منتشر شد. این ششمین عنوان اصلی از مجموعه بازی‌های Far Cry محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را مشاهده کنید.

Gamers Heroes:85

Far Cry 6 سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ مجموعه‌ی فار کرای در سال‌های اخیر است، اما برای همه مناسب نخواهد بود. اگر از یکنواختی گیم‌پلی عناوین Far Cry اخیرا خسته شده‌اید، Far Cry 6 تلاش زیادی برای تغییر آن انجام نمی‌دهد و راه بازی‌های قدیمی را پیش می‌گیرد. با این حال، اگر هیجان کشتار و مبارزات جذاب را در سر دارید، این بازی دیوانه‌کننده، آشفته و یک انفجار مطلق است.

GamesRadar+:80

این نسخه قدمی نو و شروع کننده‌ای تازه برای سری Far Cry است که نبردها و ماجراجویی درگیرکننده‌تر نسبت به قبل را ارائه می‌دهد؛ حتی زمانی‌که داستان بازی در ارائه نقاط کلیدی داستانی فراز و نشیب‌هایی دارد.

Twinfinite:80

بعد از گذشت 40 ساعت، همچنان دوست دارم به داخل بازی بروم. راه‌های کامل نشده را کامل کنم، همه پایگاه‌های FND را پاکسازی می‌کنم و با ورود به Insurgency که محتوای اندگیم بازی است، پاداش‌های و سلاح‌های اضافی بازی را گرایند کنم. با داستانی محکم، شخصیت‌هایی درگیرکننده و تعداد زیادی محتویات جذاب، یک بازی پیشنهادی برای علاقه‌مندان به سبک تیراندازی اول شخص است.

Destructoid:75

اگر Far Cry 3 آخرین بازی ای بود که واقعاً آن را دوست داشتید یا فرمول فار کرای‌های مدرن چیزی است که برای یک بازی جهان باز می‌پسندید، در بازی Far Cry 6 بسیار راحت بوده و از آن لذت خواهید برد. در غیر این صورت، زمانی که حوصله داشتید به سراغ آن بروید.

XGN:70

بازی Far Cry 6 به دلیل گانپلی فوق‌العاده و جلوه‌های بصری خیره‌کننده، یک نسخه‌ی خوب برای این فرنچایز محبوب است. با این وجود شرم آور است که برخی از اشکالات و باگ‌ها، کیفیت بازی را پایین آورده و شما را از تجربه لذت‌بخش خارج می‌کند. وقتی اسپوزیتو روی صفحه نمایش می‌آید، داستان بسیار سرگرم‌کننده می‌شود،اما متأسفانه کافی نیست.

میانگین نمرات بازی Far Cry 6 از دید سایت‌های معتبر دنیا در هم در متاکریتیک و هم در اوپن‌کریتیک برابر 75 شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا