بازی Ghost Recon Frontline

یوبیسافت از بازی Ghost Recon Frontline رونمایی کرد

به‌تازگی یوبیسافت با پخش یک تریلر در صفحه‌ی رسمی یوتوب از بازی Ghost Recon Frontline رونمایی کرد. این بازی دارای بخش‌های مختلفی است که سازندگان حالت اصلی تجربه‌ی این محصول چندنفره‌ی آنلاین را «یک برداشت جدید از ژانر بتل رویال» می‌دانند.

یوبیسافت بازی جدید مجموعه Ghost Recon را معرفی کرده است و این بازی رویکرد متفاوتی نسبت به بازی‌‌های دیگر این سری دارد. این شرکت در ماه های اخیر بارها تأکید کرده که به طور گسترده از مدل بازی‌های رایگان (free-to-play) برای بسیاری از عناوین اصلی آینده خود استفاده خواهد کرد. تعدادی از این بازی‌ها مانند The Division Heartland و بازی Tom Clancy’s XDefiant قبلاً معرفی شدند و حال نوبت به بازی جدید مجموعه‌ی گوست ریکان با نام Ghost Recon Frontline رسیده است که به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

علاوه‌بر رایگان بودن، بازی Ghost Recon Frontline از جهات دیگر نیز نسبت به نسخه‌های پیشین این مجموعه تفاوت دارد. این یک بازی کاملاً PvP در جزیره Drakemoor و جهان‌باز خواهد بود. به گفته یوبیسافت جهان بازی «مملو از نقاط دیدنی و زیست‌بوم‌های متنوع» است. این بازی حالت‌های مختلفی خواهد داشت ولی حالت اصلی آن Expedition که یوبیسافت از آن به عنوان «یک برداشت جدید از ژانر بتل رویال» نام برده است. تریلر Ghost Recon Frontline را می‌توانید در لینک یوتوب مشاهده کنید.

در حالت Expedition، بیش از 100 بازیکن در گروه‌های سه نفره با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. برخلاف سایر بازی‌های بتل‌رویال در این بازی زون کوچک‌کننده نقشه‌ی بازی وجود ندارد و بازی اهداف متفاوت را به شکل پویا برای هر تیم مشخص می‌کند. در آخر تیم برنده باید به اندازه‌ی کافی اطلاعات نظامی را از مراکز موجود جمع‌آوری کرده باشد تا درخواست خروج از منطقه‌ی مبارزه در نقطه‌ای مشخص را بدهد. گروهی که به سلامت از جزیره بگریزد، پیروز میدان خواهد بود.

بازی Ghost Recon Frontline، همچنین دارای مجموعه‌ی بزرگی از ابزارهای پشتیبانی تاکتیکی خواهد بود که با استفاده از قابلیت شخصی‌سازی نوید یک تجربه نظامی با کمی آزادی عمل را به گیمرها می‌دهد. برای این بازی سه کلاس مختلف از جمله Assault (متخصص در نبردهای از راه دور)، پشتیبانی (متخصص در استحکامات) و Scout (متخصص Recon) مشخص شده که می‌توانید از قابلیت‌های خاص هر یک برای مبارزه با دشمنان و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. بازیکنان حتی می توانند در آتش نبرد بین کلاس ها به طور همزمان جابجا شوند.

بازی Ghost Recon Frontline برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا، آمازون لونا و پی‌سی عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه‌ بازی نیز هنوز مشخص نشده است، اما این شرکت از 14 تا 21 اکتبر (22 تا 29 مهرماه) فقط داخل اروپا و فقط روی پلتفرم PC، نخستین نسخه‌ی آزمایشی بازی Ghost Recon Frontline را به‌صورت محدود در دسترس قرار می‌دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا